Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:20:42 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۵۹۷

برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم»

مسابقه بزرگ «# همه ما قهرمانیم» با محور کسانی که درروزهای کرونایی به مردم خدمت کردند، ویژه کودکان و نوجوانان و به همت مسجد الرسول(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد جامع الرسول(ص) با همکاری شهرداری منطقه چهار اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ «# همه_ ما قهرمانیم» ویژه کودکان و نوجوانان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مسابقه کودکان و نوجوانان با ارسال نقاشی و دلنوشته (حداکثر 400 کلمه) از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش و ایثار به مردم محله و شهرمان کمک کردند، قدردانی می کنند و به بهترین اثر جوایزی اهدا می شود.

 

شرکت کنندگان تا 17 تیرماه 99 فرصت دارند که آثارشان را به نشانیwww.moi.ir ارسال کنند. این مسابقه برای گروه سنی(3تا6سال) و نیز گروه سنی(12 تا 19 سال) است.

 

مسجد الرسول(ص) در میدان رسالت واقع شده و از جمله مساجدی است که با برگزاری برنامه های گسترده برای کلیه مقاطع سنی کارنامه مثبتی در جذب نوجوانان و جوانان داشته است. برپایی اردوهای جهادی با همکاری بسیج، حلقه های  صالحین، سلسله نشست های سبک زندگی، مشاوره در موضوعات رفتار با والدین و همسر در رده های سنی نوجوان و جوان و میانسال و کهنسال از جمله فعالیت های مسجد جامع الرسول(ص) است.

 

برگزاری نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین، دوره های سبک زندگی اسلامی و یادواره شهدا و آموزش رشته های ورزشی و فنی و تعمیرات تلفن همراه، را می توان از دیگر برنامه های این مسجد برشمرد.

 

مسجد الرسول(ص) واقع در میدان رسالت تهران به همت کانون محمد رسول الله(ص) یکی از مساجد فعال منطقه شرق تهران است که به همت کانون فرهنگی هنری این مسجد همواره در فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم محروم و نیازمند کارنامه درخشانی داشته است، به گونه ای که در سیل استان سیستان و بلوچستان اعزام فعالان این کانون و  اهالی مساجد مجاور آن به مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی متشکل از پزشکان برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی همچون تقسیم اقلام در این منطقه حضور یافت و در حال حاضر نیز از زمان شیوع ویروس کرونا با بهره گیری از پتانسیل های موجود در کانون و نیروهای مسجدی و در راستای لبیک به اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جهادی با ویروس منحوس کرونا و نیز به منظور ادای تکلیف اجتماعی و انسانی در همیاری و کمک به مردم به میدان آمده و اقدام به ایجاد پایگاه مدافعان سلامت کرده است و در دستگیری از نیازمندان نیز با تهیه بسته های معیشتی وارد میدان عمل  کمک به محرومین شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد الرسول ص کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی الرسول ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران