Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@06:06:41 GMT

واریز سهمیه بنزین خودرو‌ها امشب ۳۱ خرداد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۶۱۵

واریز سهمیه بنزین خودرو‌ها امشب ۳۱ خرداد

هشتمین مرحله واریز سهمیه بنزین به کارت سوخت مالکان خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی ساعت ۲۴ امشب شنبه (۳۱ خرداد) انجام می‌شود.

در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین تیر ماه امشب به کارت سوخت دارندگان خودرو واریز می‌شود.


این مقام مسئول تصریح کرد: همانند دوره‌های قبل و بر اساس جدول اعلام شده، سهمیه بنزین هر خودرو واریز می‌شود که این میزان برای خودرو‌های بنزینی ۶۰ لیتر در ماه و خودرو‌های سواری دوگانه سوز ۳۰ لیتر در ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه جدول تیپ خودرو‌های مشمول سهمیه بنزین را مشاهده می‌کنید:   کاربری میزان سهمیه بنزین ماهانه ۱ سواری شخصی (بنزینی) ۶۰ ۲ سواری شخصی (دوگانه‌ سوز) ۳۰ ۳ تاکسی (بنزینی) ۴۰۰ ۴ تاکسی (دوگانه‌ سوز) ۲۰۰ ۵ موتورسیکلت ۲۵ ۶ وانت کم مصرف (بنزینی) ۲۰۰ ۷ وانت کم مصرف (دو گانه سوز) ۶۰ ۸ وانت پر مصرف (بنزینی) ۳۰۰ ۹ وانت پر مصرف (دو گانه سوز) ۱۲۰ ۱۰ آمبولانس ۵۰۰

گفتنی است، بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌شود که این مبلغ به مردم تعلق می‌گیرد.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت سوخت پارسی خبر سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود