Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ظرفیت انجام تست مولکولی کووید-۱۹ در این دانشگاه به بیش از ۶۰۰تست در روز رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمدحسن درخشان اظهار کرد: با احتساب ظرفیت سه آزمایشگاه ویروس شناسی در بیمارستان امام رضا(ع)، بیمارستان امام حسین(ع) و جهاد دانشگاهی در حال حاضر ظرفیت انجام تست مولکولی دانشگاه در کووید-۱۹ به بیش از ۶۰۰تست در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه افزایش تست روزانه کرونا از برنامه‌های در دست اقدام حوزه بهداشت به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در این راستا آزمایشگاه تشخیص مولکولی کووید-۱۹ معاونت بهداشت دانشگاه مستقر در مرکز سل رفرانس شمال شرق کشور به شبکه آزمایشگاهی تشخیص کووید-۱۹ پیوست. مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این آزمایشگاه در راستای سیاست‌های گسترش تشخیص دقیق و سریع بیماری کووید- ۱۹ به منظور مدیریت و کنترل این بیماری و خدمات رسانی بهتر به بیماران و مراجعین راه اندازی شد. دکتر درخشان افزود: آزمایشگاه یاد شده که مطابق با استانداردهای مرجع سلامت طراحی و راه اندازی شده است، دارای بخش‌های پذیرش نمونه، پردازش نمونه و بخش مولکولی و با قابلیت روزانه ۵۰تست در هر شیفت کاری است. وی تاکید کرد: تجهیز و فعال شدن این آزمایشگاه با حمایت‌های معاون بهداشت دانشگاه، پشتیبانی معاون اجرایی معاونت بهداشت و مساعدت و همکاری مسوول فنی آزمایشگاه مرجع سل رفرانس شمال شرق کشور انجام شده است. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تست کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی بهداشت دانشگاه معاونت بهداشت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی با بیان اینکه حوزه پرورشی به مانند نخ تسبیح بین تمامی فرآیندهای تربیتی در وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد گفت: معلم در کلاس درس، مدیر مدرسه در مدرسه و مدیر کل در استان باید بتوانند کار تربیتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی حلقه واصل بین امور تربیتی است افزود: باید تمامی فرآیندهای انجام شده به هم وصل و در نهایت به سوی «تربیت» ختم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه «حضرت آقا در صحبت‌های خود فرمودند معلم باید در کلاس کار تربیتی انجام دهد، درست است، اما معاونت پرورشی باید نقش ویژه خود را در وزارت آموزش و پرورش انجام دهد» اظهار کرد: از شش ساحت سند تحول بنیادین، تقریبا تمام ساحت‌ها، تربیتی و پرورشی است؛ هر چند معتقدیم عنوان دقیق پرورشی، امور تربیتی است.

پورثانی با بیان اینکه در مبانی نظری سند تحول کلمه‌ای به نام آموزش و پرورش پیدا نمی‌شود و سراسر کلمه تربیت است گفت: بحث هویت، آسیب‌های اجتماعی، قهرمان سازی و ... موارد اصلی کلام رهبر بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه تبیینی کشور در وزارت آموزش و پرورش با قریب ۵۰ هزار گروه دانش آموزی در قالب ۳۰۰ هزار دانش آموز در کشور در حال انجام است افزود: در این گروه‌ها دانش آموزان خود به کنشگری و تبیین مسائل انقلاب، مصالح نظام اسلامی و مسئله عفاف و حجاب می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بعد از صحبت‌های حضرت آقا، کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش در حال شکل گیری است تا تمام بیانات ایشان عملیاتی شود عنوان کرد: تمامی اجزای وزارت آموزش و پرورش و ارگانهای ذی ربط برای کمک به معاونت پرورشی در حال هماهنگی و کمک هستند تا یک کار تربیتی خوب در کشور انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک اعلام شد