Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@01:36:36 GMT

یادی از شهید عیدی قائد رحمتی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۸۲۰

یادی از شهید عیدی قائد رحمتی

ایسنا/لرستان هر پست، مقام و مسئولیتی از انقلاب را بر دوش دارید تلاش و کوشش کنید، سعی کنید مردم را جذب انقلاب کنید.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید عیدی قائد رحمتی آمده است: هر پست، مقام و مسئولیتی از انقلاب را بر دوش دارید تلاش و کوشش کنید، سعی کنید مردم را جذب انقلاب کنید.

((ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باًن لهم الجنة))

هر چند بنده کوچک‌تر از آن هستم که بتوانم پیامی به این  امت شهیدپرور و حزب‌الله بدهم ولی به‌عنوان یک وظیفه که بر دوشم هست چند کلامی به‌عنوان وصیت می‌نویسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امت سلحشور و قهرمان ایران هم‌اکنون که با هجوم استکبار جهانی به کشور شهیدپرورمان مواجه شده‌ایم وظیفه هر انسان مسلمان است که از قرآن و  اسلام و وطنمان دفاع کنیم تا به ابرقدرت‌ها بفهمانیم که دیگر وقت زورگویی به سر رسیده پس ای عزیزان هرگز جبهه‌ها را خالی نگذارید و کمک به جبهه‌های حق را از یاد نبرید زیرا که با همین کمک شما است که این قلدرها به زانو درآمده‌اند و به دست‌وپا افتاده‌اند تا انقلاب را دگرگون کنند.

 ای کسانی که در هر پست و مقامی مسئولیتی از انقلاب را بر دوش دارید تلاش و کوشش کنید سعی کنید مردم را جذب انقلاب کنید اگر فردی که مسئولیتی دارد با اعمال و رفتارش مردم را از انقلاب و اسلام بدبین کند بداند که خون شهدا را پایمال کرده و باید فردای قیامت جوابگو باشد و ای همکلاسی‌های عزیزم شما با درس خواندتان ادامه‌دهنده‌ راه شهدا باشید که همین خوب  درس خواندن شماست که می‌تواند مشت محکمی باشد بر دهان این متجاوزین شرق و غرب.

و جوانان عزیز نکند در رختخواب ذلت بمیرد که قاسم بن الحسن در راه حسین (علیه‌السلام) و با هدف شهید شد و ای کاش حسین بن علی زنده بود لبیک در این راهیان کربلا را می‌شنید برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید  و در راه او قدم بردارید و هر گز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد و قدر همدیگر را بدانید و به خاطر مسائل کوچک از هم جدا نشوید که اگر روزی چنین شود، ذلت اسلام و مسلمین رسیده است.

 رزمندگان عزیز و کفر ستیز اسلام سنگرهایتان  را حفظ کنید که خداوند پشتیبان ماست.

 و جانبازان انقلاب، ای شهید زنده قدر خود را بدانید و رزمندگان را دعا کنید زیرا شماها عزیزان درگاه ایزد منان هستید و شما پیام‌آوران انقلاب هستید سعی کنید تا عظمت روحی و مقام علوی این پیر جماران را دریابید و از او اطاعت کنید.

 سلام مرا به امام برسانید و به او بگویید  تاسر حد شهادت در سنگر توحید خواهم جنگید انشاالله. ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا جواب زینب را نمی‌توانید بدهید که تحمل ۷۲ شهید را کرد. آن‌قدر به جبهه می‌روم تا شهید شوم و ای‌کاش هزار بار زنده می‌شدم و دوباره در راه خدا کشته می‌شدم تا بلکه بتوانم در آن روزهای محشر در برابر حسین (علیه‌السلام) سرافراز باشم که ادامه‌دهنده راه شهدا بوده‌ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهيد وصیت نامه سعی کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) گفت: «نماز تمام افرادی که پشت سر آقای صدیقی نماز خواندند، باطل است. ما گریه کردیم؛ ایشان گریه کرد و ما هم گریه کردیم خلاصه خیلی معنویت داشت، اما از هشت سال پیش ماجرای املاک ایشان در لواسان به طور موثق شنیدیم؛ نگاهمان عوض شد...» حرف‌های کامل این فعال اصول گرا را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!