Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:53:26 GMT

اقتصاد بخت آزمایی به روایت رئیس اتاق تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۸۳۴

اقتصاد بخت آزمایی به روایت رئیس اتاق تهران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتهران گفت: اقتصاد بخت آزمایی، اجازه نمی‌دهد بحث مهمی مانند جهش تولید رخ دهد زیرا این اقتصاد اساساً متکی به تولید نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود خوانساری با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود اظهار کرد: "اقتصاد بخت آزمایی یعنی اینکه سازوکارهایی در کشور ایجاد شود که برای ثبت نام ۲۵ هزار و خودرو، ۷ میلیون نفر ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد بخت آزمایی، اجازه نمی‌دهد بحث مهمی مانند جهش تولید رخ دهد زیرا این اقتصاد اساساً متکی به تولید نیست. "

کد خبر 429512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودرو پیش فروش خودرو مسعود خوانساری اتاق بازرگانی تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟

اگر قصد خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این منطقه بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای خرید یک واحد نوساز ۱۰۰ متری در محله چیتگر تهران به سرمایه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

آپارتمان نوساز دیگری در محله زیبادشت با متراژ ۱۲۰ متر و سه اتاق خواب به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین، یک واحد ۱۰ ساله با زیربنای ۱۰۰ متر در این محله، هشت میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد دیگری در محله دریاچه شهدای خلیج فارس با زیربنای ۱۲۰ متر و ساخت سال ۱۴۰۰ با سه اتاق خواب به قیمت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمانی ۲ ساله در شهرک راه آهن با ۱۱۸ متر زیربنا و دو اتاق خواب، امروز هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

با سرمایه‌ای حدود هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک خانه ۱۱۶ متری با سن ۱۳ سال در محله دهکده المپیک شوید. همچنین، برای خرید یک واحد ۹۰ متری با سن بنای ۱۷ سال در این محله غربی تهران به بودجه هفت میلیارد تومانی احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید واحد نوسازی در محله سرو آزاد با زیربنای ۱۸۵ متر و سه اتاق خواب، ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

دیگر خبرها

  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد