Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک "پوست، مو و لیزر" جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی (نورین) آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر اسماعیلی، مدیر کلینیک‌ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه این مرکز خدمات تخصصی در بیمارستان نورافشار راه‌اندازی شده است، ضمن تشریح خدمات قابل ارایه در کلینیک پوست و مو و لیزر، اظهار کرد: کلیه خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو شامل خدمات مراقبتی و تخصصی در این مرکز با رعایت کامل پروتکل بهداشتی درمانی مرتبط با  کرونا ویروس،  پوشش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کلیه خدمات مراقبت پوست و همچنین خدمات تخصصی و جوان سازی پوست، درمان ریزش مو با بهره‌گیری از تکنولوژی سلول‌های بنیادی و جراحی‌های کوچک نیز توسط پزشک متخصص در این مراکز ارایه می‌شود.

چند تخصصی بودن، قیمت مناسب و اصالت کالاها و دستگاه های مصرفی از مهمترین مزایای این مرکز است، از آنجاکه کلینیک در بیمارستان مستقر شده کلیه دستگاهها و مواد مصرفی استاندارد و مورد تایید اداره تجهیزات و داروی بیمارستان است.

همچنین پرسنل جهاد دانشگاهی، همکاران بیمارستان نورافشار و سازمان جمعیت هلال احمر می‌توانند از کلیه خدمات این مرکز با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کلینیک به نشانی nourinclinic.com مراجعه کرده یا با شماره‌های 22824025 و 09023659080 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوست و مو جوان سازی پوست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش