Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: اخیرا در جلسه با تعدادی از نمایندگان مجلس درخواست کردیم که از سازمان صداوسیما حمایت جدی داشته باشند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اشکان حاجی عبدالهی»، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: بسیج دانشگاه صداوسیما یکی از فعالترین مراکز بسیج کشور است و با توجه به استعداد و توانمندی‌های بسیار دانشجویان، به خوبی از این ظرفیت‌های بالا استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همان طور که می‌دانید دانشگاه صداوسیما که وظیفه تربیت نیرو برای سازمان صداوسیما را برعهده دارد، یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور است که نیرو برای خط مقدم جنگ نرم اعزام می‌کند و نیازمند توجه جدی متولیان امر بر حمایت بیشتر از این دانشگاه است. سازمان صدا و سیما در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی درحال جنگ است که واقعا با این میزان بودجه عملکرد خوبی داشته است و وظیفه همه ما حمایت از این دستگاه بزرگ فرهنگی است و از طرف بسیج دانشجویی به همه مدیران عزیز سازمان خداقوت می‌گویم.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما اظهارداشت: اخیرا به همراه برخی از اعضای شورای مرکزی بسیج دیداری با تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله یکی از اعضای هیات رئیسه داشتیم که در آن جلسات به صورت جدی از این بزرگواران درخواست کردیم که سازمان صداوسیما نیازمند حمایت جدی قوا مخصوصا قوه مقننه است.

وی ادامه داد: در این دیدار همچنین به طور مشخص مبحث قطع شبکه‌های برون مرزی، مورد بررسی قرار گرفت و یکی دیگر از گلایه‌های جدی اعضای شورای مرکزی موضوع عدم حمایت بودجه‌ای جامع و کامل از سازمان صداوسیما بود.

حاجی عبدالهی گفت: دیدار شورای مرکزی بسیج با مسئولین و افراد تاثیرگذار کشور ادامه خواهد داشت و در حال طراحی ایجاد ساز و کار و بستری دائم برای ارتباط با مراکز گوناگون از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: بسیج و سایر تشکل‌های دانشگاه صداوسیما در کنار مسئولان دانشگاه هستند که انشاالله همگی با کمک هم بتوانیم در راه اعتلای بیشتر دانشگاه و سازمان صداوسیما قدم برداریم. افزایش قدرت نفوذ و ارتباطات برون سازمانی بسیج دانشگاه می‌تواند حاصل برکات زیادی برای دانشگاه و مخصوصا سازمان صداوسیما که خانه آینده دانشجویان است، باشد.

وی همچنین در ادامه به دیدار با علی فروغی مدیر شبکه سه سیما اشاره کرد و عنوان داشت: به تازگی نیز دیداری با مدیریت شبکه سه سیما داشتیم که جلسه بسیار خوب و مفیدی بود و به علت سابقه بسیجی و تشکیلاتی ایشان، این جلسه یکی از راهبردی‌ترین و موفق‌ترین جلسات ما بود.

حاجی عبدالهی درباره محتوای این دیدار نیز توضیح داد: مباحث مختلفی در جلسه از جمله تعامل بسیج دانشجویی دانشگاه با شبکه سه، بازدید از مجموعه، تربیت نیرو، جلسات تشریحی و مستمر، پیگیری نظام حل مسائل، حضور دانشجویان در این شبکه جهت همکاری و کارآموزی و... مورد موافقت طرفین قرار گرفت. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه سوم سیما مجلس شورای اسلامی دانشگاه صدا و سیما بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه صداوسیما سازمان صداوسیما نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است