Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@02:28:46 GMT

آغاز مرحله خطرناک و جدید شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۵۱۴۷

آغاز مرحله خطرناک و جدید شیوع کرونا

خبرگزاری میزان- هشدار سازمان جهانی بهداشت با توجه به رفع تدابیر قرنطینه و کاهش محدودیت‌های کرونا، جهان وارد مرحله خطرناکی شده است. تاریخ انتشار: 10:00 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۲۶۲ خبرگزاری میزان - تدروس آدهانوم رییس سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری مجازی گفت: «جهان وارد مرحله جدید و خطرناکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مردم از ماندن در خانه خسته شده اند. واضح است که کشور‌ها تمایل دارند جامعه و اقتصاد خود را بازگشایی کنند. ولی ویروس با سرعت در حال گسترش است. این ویروس همچنان مرگبار است و اغلب مردم در معرض ابتلا قرار دارند». بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه ۱۵۰ هزار نفر بر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ اضافه شد. این رقم از زمان شیوع ویروس، یک رکورد محسوب می‌شود.
نیمی از مبتلایان ساکن قاره آمریکا هستند، ولی این بیماری در جنوب آسیا و خاورمیانه نیز با سرعت بالا در حال پیشروی است.
آقای تدروس ادامه داد: ما از همه افراد و همه کشور‌ها تقاضا داریم که هوشیاری حداکثری خود را حفظ کنند. فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید و در صورت داشتن علائم بیماری در منزل بمانید. هنگام سرفه جلوی بینی و دهان خود را بگیرید در در صورت لزوم از ماسک استفاده نمایید. شستشوی دست‌ها نیز فراموش نشود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: آخرین آمار کرونا در جهان تا روز شنبه ۳۱ خردادماه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است