Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:09:49 GMT

شکایت دولت ترامپ از بولتون به دلیل انتشار کتاب خاطرات

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۵۱۸۸

شکایت دولت ترامپ از بولتون به دلیل انتشار کتاب خاطرات

دولت ترامپ با طرح شکایت در یک دادگاه از قاضی فدرال خواسته است تا مانع از انتشار کتاب جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید شود. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت ترامپ روز جمعه با طرح شکایت در یک دادگاه از قاضی فدرال آن خواسته است تا مانع از انتشار کتاب جنجالی جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رویس لامبرث قاضی فدرال واشنگتن درخواست دولت ترامپ برای توقف انتشار کتاب خاطرات جان بولتون را مورد بررسی قرار خواهد داد. دولت ترامپ مدعی است که کتاب بولتون شامل اطلاعات طبقه بندی شده و محرمانه ای است که می تواند امنیت ملی آمریکا را به خطر بیندازد.

کرملین ادعای بولتون درباره نفوذ پوتین بر ترامپ را رد کردپامپئو: بولتون خائن و دروغگو است

بولتون در کتاب جنجالی خود که قرار است طی روزهای آینده منتشر شود، مواردی از بی‌اطلاعی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور درباره ساده‌ترین مسائل جهان را فاش کرده است.

بولتون در کتاب خود که کاخ سفید تلاش می‌کند از انتشارش جلوگیری کند، نوشته است: «... مثلاً به نظر می‌رسید که آقای ترامپ نمی‌داند که بریتانیا یک قدرت هسته‌ای است و یک بار هم پرسید که آیا فنلاند بخشی از روسیه است. حتی مشاوران ارشد آقای ترامپ که همواره خود را وفادارترین افراد به او نشان می‌دادند، پشت سرش او را مسخره می‌کردند.»

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در خصوص تمسخر ترامپ از سوی مشاوران ارشد و سایر اعضای کابینه‌اش گفته است: «در سال 2018 در جریان دیدار آقای ترامپ با رئیس کره شمالی، مایک پامپئو وزیر امور خارجه یادداشتی را به دست من داد که روی آن نوشته بود: او کاملاً مزخرف می‌گوید.»

جان بولتون در بخش دیگری از کتاب خود فاش کرده است که دونالد ترامپ در جلسات توجیهی که برای آگاه شدن او از آخرین مسائل اطلاعاتی برگزار می‌شده، بیش از آن‌که شنونده باشد، گوینده بوده و به همین دلیل اغلب این جلسات صرفاً اتلاف وقت بوده‌اند.

مشاور سابق ترامپ افزود: فکر نمی‎کنم که ترامپ شایسته رئیس جمهوری آمریکا باشد..فکر نمی‌کنم که ترامپ برای انجام وظیفه، شایستگی لازم را داشته باشد.

جان بولتون در ادامه انتقادات خود از رئیس جمهور آمریکا گفت که ترامپ گزینه مناسبی برای مقام ریاست‌جمهوری آمریکا نیست و فقط به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات پیش روی است.

وی با اشاره به عکس گرفتن دونالد ترامپ در کنار رهبر کره شمالی گفت که او در دیدار با کیم جونگ اون فقط به همان ژست گرفتن و عکس گرفتن فکر می‌کرد ونه بیشتر.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتشار کتاب مشاور سابق جان بولتون دولت ترامپ امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها