Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@22:43:49 GMT

اعلام برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۵۶۸۲

اعلام برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب

مجید خلخالی مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در روزهای آغازین فصل تابستان و همزمان با شروع فصل گرما، صرفه‌جویی در مصرف آب اهمیت مضاعف پیدا می‌کند؛ از این رو از اول تیرماه به مدت یک هفته به عنوان "هفته صرفه‌جویی در مصرف آب" نامگذاری شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،خلخالی با گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: در این هفته، فعالیت‌های فرهنگی در مصرف بهینه آب شرب و به منظور جلب توجه همگانی به اهمیت صیانت از این عنصر حیات بخش گسترش یافته و شرکت‌ آب و فاضلاب  شهرستان خوی و با توجه به یکپارچگی شرکت، برنامه‌های متنوعی را به اجرا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، هدف‌گذاری انجام شده برای توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب محقق شود.

مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ادامه عنوان روزهای "هفته صرفه‌جویی در مصرف آب"را به این شرح اعلام کرد:

یکشنبه 01/04/99 ـ مدیریت مصرف آب و برق و خانواده

دو شنبه 02/04/99– مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه

سه شنبه 03/04/99 ـ مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، معدن، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی و شرکت ها

چهار‌شنبه 04/04/99 ـ مدیریت مصرف آب و برق، غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست

پنج شنبه 05/04/99 ـ مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی

جمعه 06/04/99 مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی 

شنبه 07/04/99 ـ مدیریت مصرف آب و انرژی، اقتصاد و حقوق شهروندی

 خلخالی در خاتمه با بیان این مطلب که بر اساس عنوان‌های تعیین شده برای هر روز، برنامه‌های گسترده‌ای برای اجرا در این هفته در شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تدوین شده است، بیان داشت: در این هفته برنامه‌هایی شامل: برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل و مدیران شرکت با اصحاب رسانه، هماهنگی با صدا و سیما جهت تهیه گزارش تصویری و رادیویی، تجلیل از مشترکین و خانواده‌های کم مصرف، نصب تجهیزات کاهنده مصرف در اماکن عمومی(امام زاده‌ها،مساجد،حسینیه‌ها، سالن‌های ورزشی و...)، تشویق مردم از طریق رسانه‌ها جهت جلوگیری از آلوده کردن حریم رودخانه‌ها و منابع آبی اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آب و فاضلاب آذربایجان غربی 04 99 ـ مدیریت مصرف آب و برق صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق