Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرماندار گنبدکاووس از تعطیلی تالارهای پذیرایی در این شهرستان خبرداد و گفت: با مالکین تالارهای پذیرایی متخلف برخورد قانونی می‌شود.

عبدالقدیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستور برخورد سریع و قانونی با مالکین تالار‌های پذیرایی که بی‌توجه به هشدار‌ها و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای شهرستان با برگزاری مراسمات عروسی در تالار‌های خود، سلامتی شهروندان را به چالش کشیده و زحمات کادر درمانی و تمام نیرو‌های درگیر در بحث پیشگیری و کنترل این بیماری در ماه‌های اخیر را بی‌اثر می‌کنند، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گنبدکاووس به همراه شهرستان دیگر استان از هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

قرار گرفتن گنبدکاووس در وضعیت قرمز باعث بازگشت برخی از محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان شد.

این محدودیت‌ها شامل تعطیلی امامزاده یحیی ابن زید(ع)، مساجد و حوزه‌های علمیه اهل تسنن و تشیع، تعطیلی بازار هفتگی، تعطیلی تالارهای پذیرایی، تعطیلی رستوران‌ها، کافه‌ها و کافه باغ‌ها، تعطیلی میدان دام و تعطیلی گیم‌نت‌ها، پارک‌های بازی و مینی پارک‌های کودکان این شهرستان می‌شود.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ گلستان است و در شرق این استان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گنبدكاووس کروناویروس تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف