Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:07:00 GMT

بازیگران جدید سریال جواد رضویان و سیامک انصاری + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۰۱۶

بازیگران جدید سریال جواد رضویان و سیامک انصاری + عکس

تصویربرداری سریال تلویزیونی صفر بیست و یک با حضور سروش جمشیدی و امیرحسین رستمی هم‌اکنون در تهران ادامه دارد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سریال، سروش جمشیدی و امیرحسین رستمی به عنوان تازه‌ترین بازیگران سریال «صفر بیست و یک» جلوی دوربین رفتند.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال با اشاره به آخرین وضعیت این سریال گفت: هم‌اکنون تصویربرداری سریال "صفر بیست و یک" به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و سیدجواد رضویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال پیشروی است و حدود ۱۰ درصد سریال تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک انصاری و جواد رضویان از دوستان قدیمی‌اند و تاکنون همکاری‌های مشترک بسیاری با هم داشتند اما سریال "صفر بیست و یک" اولین تجربه کارگردانی مشترک آن‌ها و در کنار یکدیگر است که خوشبختانه به خوبی پیش می‌رود؛ ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر هم در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

مهدی فخیم‌زاده، سروش جمشیدی، رؤیا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی از جمله بازیگران سریال "صفر بیست و یک" هستند.

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» در چهار فصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

کد خبر 429531

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال تلویزیونی تلویزیون سیامک انصاری جواد رضویان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صفر بیست و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • بازیگران سریال تورم
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان