Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در دیدار با خانوادۀ شهید مدافع حرم جواد الله‌کرم با بیان اینکه ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می‌دانیم گفت: اگر مجاهدت رزمندگان و مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مشکلات خیلی بیشتر از این بود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با خانوادۀ شهید مدافع حرم جواد الله‌کرم دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این دیدار مادر بزرگوار شهید جواد الله اکرم خطاب به قالیباف گفتند: از ریاست مجلس شما خیلی خوشحال شدیم. وظیفه ما پاسداری از این انقلاب و خون شهداست. شما خودتان از خانوادۀ شهدا هستید.

در ادامه برادر شهید الله اکرم با توضیح رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و چندین بار مجروحیت آن شهید سرافراز، افزود: در خانه ما همیشه بحث شماست. مادر شهید برای شما حدیث کساء می‌خوانند و همیشه غصه شما را می‌خورند که بتوانید کار کنید و شما را اذیت نکنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن مجاهدت‌ها و نقش بی‌بدیل شهدای مدافع حرم و خانواده‌های شهدا در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می‌دانیم. اگر مجاهدت رزمندگان و مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مشکلات خیلی بیشتر از این بود. دعا کنید ما هم بتوانیم مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم. بیشترین مشکلات روی دوش مستضعفان است و امیدواریم به دعای خیر شما بتوانیم گرهی از مشکلات آن‌ها باز کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی خانوادۀ شهدا جواد الله رئیس مجلس مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران