Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تجربه ها نشان داده که در زمان وقوع بحران‌ها، در ابتدا همبستگی اجتماعی بسیار بالاست اما به تدریج این همبستگی کاهش پیدا می‌کند و به شدت هشدار می دهیم که اگر بخواهیم در رقابت با کووید ۱۹ بازنده میدان نباشیم باید این همبستگی تقویت شود.

دکتر "سید وحید احمدی‌طباطبایی" صبح امروز ۳۱ خردادماه در جلسه مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمان با اشاره به بیماری کرونا و شیوع آن در استان کرمان گفت: در ۲۰ دقیقه آخر بازی با کرونا هستیم و به شدت در این دقایق باقی مانده، نگران خوردن گل شکست از کرونا هستیم و ممکن است با برخی رفتارهای اشتباه بازنده میدان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تجربه ها نشان داده که در زمان وقوع بحران‌ها، در ابتدا همبستگی اجتماعی بسیار بالاست اما به تدریج این همبستگی کاهش پیدا می‌کند و به شدت هشدار می دهیم که اگر بخواهیم در رقابت با کووید ۱۹ بازنده میدان نباشیم باید این همبستگی تقویت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: متاسفانه طبق گزارشات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم از ۸۰ درصد ابتدای شیوع این ویروس تا دو ماه گذشته، هم اکنون به ۲۰ درصد رسیده است این در حالی است که در شرایط خاصی به سر می بریم و باید همچنان مردم به شیوع کرونا حساسیت داشته باشند و مسائلی همچون رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، باز کردن پنجره‌ها در هنگام استفاده از سیستم های سرمایشی برای تهویه هوا در محیط های بسته، پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماعات و مراسمات و رعایت حداقل فاصله بین میزها در ادارات (بیش از یک متر) در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در سنوات گذشته اظهار کرد: اقتصاد کشور ما مانند اقتصاد برخی از کشورها قوی نیست که بتوانیم اعمال محدودیت ها و بسته شدن صنوف و ادارات را به صورت طولانی مدت اجرایی کنیم لذا باید ادارات باز باشند اما باید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقیق و شدید صورت گیرد.

احمدی طباطبایی با اشاره به اینکه مردم به گونه ای رفتار نکنند که در دقایق پایانی این رقابت با پیک خطرناکی مواجه شویم تاکید کرد: کرونا مدت‌ها با ما خواهد بود و باید با رعایت مسایل بهداشتی با این بیماری کنار بیاییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد