Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه اول مدیران خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریانبر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI)، شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال 98 نیز موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است.

به گزارش عصر ایران، گزارش پاسخ گویی به شکایات مشتریان از سوی ISQI به صورت دوره های شش ماهه تنظیم می شود که در شش ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تا کنون هیچ شرکت خودروسازی برای 5 دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده است که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.

این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می شود که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای وضع شده در آئین اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034xP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیران خودرو رتبه اول شکایات مشتریان مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟