Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت به موضوع تفاخر پرداخت و گفت: بحث تفاخری که برخی جاها دیده می‌شود ریشه در مشکل فرهنگی افراد دارد.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: اخیراً افرادی که شاید به دلیل تمکن مالی به وضعی رسیده و به لحاظ اجتماعی و فرهنگی به بلوغ آن نرسیده‌اند، با رفتار خود موجب اذیت و آزار دیگران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پلیس با توجه به آنکه مدافع حقوق اکثریت جامعه است در صورتی که این تظاهر جدیت پیدا کند، قطعا با مصادیق آن برخورد کرده و سعی می‌کند برابر قانون شرایط را به وجود آورد که مشکلات مرتبط به حداقل برسد.

سردار حمیدی در پاسخ به دیگر پرسش فارس، مصادیق اینگونه رفتارها را برشمرد و اعلام کرد: دور دور کردن، تجمعات و گروهی حرکت کردن که در برخی مناطق شهر دیده می‌شود از جمله مواردی است که با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت خطاب به آقایان و خانم‌هایی که از اینگونه ابزار برای نشان دادن مشکلات درونی خود استفاده می‌کنند، خواست: به حقوق مردم توجه کرده و جو حاکم در جامعه را که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند در نظر داشته باشند و موجب اذیت و آزار نشوند در غیر اینصورت توقع نداشته باشند که پلیس کوتاه بیاید.

وی درباره سگ‌گردانی گفت:‌ سگ‌گردانی مشخصاً جرم است و پلیس برابر قانون با‌ آن برخورد می‌کند.

سردار حمیدی اعلام کرد:‌مأموران پلیس راهور به طور شبانه‌روز در معابر و بزرگراه‌ها حضور داشته و در صورت مواجه با اینگونه مصادیق برابر قانون برخورد کرده و خودروها را به پارکینگ منتقل می‌کنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت به دوره‌های مختلف شهرسازی و خودرومحوری در عصر جدید پرداخت و گفت: با اقدامات عمرانی انجام شده فضا برای تردد خودروها هموار شده که موجب تقاضای افزایش سفر شده است؛ حجم بالای تردد و تقاضای سفر نیز موجب آسیب به زیرساخت‌ها، محیط زیست و از بین رفتن آرامش و آسایش شهروندان شده است.

وی ادامه داد: هوای پاکی که تهرانی‌ها از آن بی‌نصیب هستند ناشی از تردد خودروها، آلایندگی محیط زیست و آلودگی صوتی است و باید فضا را به سمتی ببریم که محیط برای تردد انسان‌ها فراهم شود؛ استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی با هزینه پایین و ایمنی بالا می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

سردار حمیدی تصریح کرد: تردد بالای وسایل نقلیه حوادث بیشتر را رقم زده و از ایمنی مردم کاسته است؛ متأسفانه تردد بالای موتورسیکلت در سطح شهر بسیار شایع است که به علت ارتزاق و معیشت به واسطه آن و ناکارآمدی بخش‌های دیگر بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که تردد بالای موتورسیکلت در سطح شهر بخش زیادی از حوادث و نارضایتی‌های مردم را رقم زده افزود: موتورسیکلت علاوه بر آلودگی زیست محیطی از ایمنی پایینی برخوردار است؛ معاینه فنی هم مفهومی برای موتورسیکلت‌ ندارد.

رئیس پلیس راهور پایتخت مهمترین وظیفه پلیس را افزایش انضباط اجتماعی و ارتقاء انضباط ترافیکی دانست و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی، پیاده‌راه‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری می‌تواند در جهت کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و توجه به نیازهای انسانی مفید باشد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 اولتیماتوم پلیس سگ گردانی دوردورکنندگان رئیس پلیس راهور پایتخت تمکن مالی عدم بلوغ اجتماعی و فرهنگی سردار محمدحسین حمیدی تفاخر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اولتیماتوم پلیس سگ گردانی رئیس پلیس راهور پایتخت تمکن مالی تفاخر رئیس پلیس راهور پایتخت سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،دوربین‌های هوشمند زیادی در سطح شهرها است  که راننده متخلف را شناسایی می‌کنند. 

برخی از رانندگان شاکی هستند که چرا وقتی خودروشان در محل تخلف حضور نداشته،  توسط دوربین ها جریمه شده‌اند.

رییس پلیس راهور فراجا  به تازگی گفته : ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

سردار تیمور حسینی افزود : دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

سردار حسینی گفته : سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پلیس راهور به دوربین ها نظارت ندارد سرعت مجاز روی تابلو نرسیده به دوربین راهنمای و رانندگی در پمپ بنزین افتخاری در اتوبان شهید کسایی در تبریز  ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد ولی  با هر سرعتی عبور کنیم  توسط دوربین ها جریمه می شویم. 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود