Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:00:23 GMT

آلن دلون پس از یک سال سکوتش را شکست/ تجلیل از یک دوست

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۸۹۹

آلن دلون پس از یک سال سکوتش را شکست/ تجلیل از یک دوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک سال پس از سکته مغزی، آلن دلون سکوتش را شکست تا از دوستش روژه بورنیش که روز سه شنبه درگذشت، تجلیل کند.

آلن دلون که از ژوئن ۲۰۱۹ دچار سکته مغزی شده بود هیچ صحبت مطبوعاتی در این دوره انجام نداده بود. اما این بازیگر ۸۴ ساله سرانجام سکوتش را شکست و از غم از دست دادن روژه بورنیش که سه‌شنبه در سن ۱۰۱ سالگی درگذشت، به حرف درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه با تایید اینکه این نخستین باری است که این بازیگر سرشناس پس از دریافت نخل افتخاری جشنواره فیلم کن با خبرنگارها صحبت کرده از قول دلون نوشت: این کار را برای بورنیش می‌کنم. نمی‌خواستم فقط چند خط در روزنامه‌ها درباره او نوشته شود. می‌خواستم به او ادای احترام کرده باشم.

وی در ادامه گفت: ما خیلی به هم نزدیک بودیم، دوستان ۵۰ ساله. امروز صبح که خبر درگذشتش را شنیدم خیلی غمگین شدم. با وجود اینکه از ۱۰۰ سالگی هم عبور کرده بود، انتظار شنیدن این خبر را نداشتم. او یک مرد بزرگ بود، یک پلیس بزرگ، بالاتر از همه پلیس‌ها. او بورنیش بود. او همان جور زندگی کرد که می‌خواست و در طول عمرش نوشت و برای سینما کار کرد.

آلن دلون که سال ۱۹۷۵ بازیگر فیلم «داستان یک پلیس» بود، همچنین گفت می‌خواهد از بورنیش تشکر کند زیرا این فیلم را ساخت. او گفت: او در نهایت از من خواست تا نقش خود او را بازی کنم. او مرا انتخاب کرد. وقت فیلمبرداری هم می‌آمد. این داستان او بود. زندگی او… من زیر نظر او بازی کردم. او بود که مرا کارگردانی کرد.

این بازیگر در نهایت در مصاحبه‌اش با خبرگزاری فرانسه از سلامتی خودش هم خبرهایی داد و گفت: بهتر هستم، اما خیلی وقت برد.

به گفته خبرنگاری که با دلون صحبت کرد او عادی حرف می‌زد و درست همانگونه بود که قبل از سکته مغزی‌اش بود و از روی متن چیزی نمی‌خواند.

کد خبر 4953174

منبع: مهر

کلیدواژه: آلن دلون فرانسه بازیگر سینما فیلم سینمایی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران شبکه پنج سیما محمدعلی کشاورز رادیو نمایش سازمان سینمایی شبکه دو سیما سازمان صداوسیما برنامه رادیویی سریال ایرانی آلن دلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • (ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند