Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران سازمان لیگ قرار نیست به طور‌ خصوصی با مدیر یک باشگاه تشکیل جلسه دهند.

طرفداری - سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه تأکید کرد هیچ درخواستی برای برگزاری جلسه با هیچ باشگاهی نداشته است. 

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در حالی که یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی بی‌پایه و اساس مدعی شده «سازمان لیگ فوتبال از زنوزى مالک باشگاه تراکتور خواسته است تا جلسه‌اى با نماینده‌اش در مورد برگزارى بازى‌هاى لیگ برتر فوتبال در روز شنبه داشته باشد»، این خبر به هیچ عنوان صحت نداشته و سازمان لیگ فوتبال ایران درخواستی از هیچ باشگاهی برای تشکیل جلسه در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر نداشته و اگر قرار باشد جلسه‌ای برگزار شود با حضور کلیه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم برگزار می‌شود، زیرا کلیه لیگ‌ها به هم متصل بوده و صعود و سقوط تیم‌ها به‌هم مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر برنامه ادامه مسابقات لیگ نوزدهم اعلام شده و تمام تلاش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزاری مسابقات براساس مجوزهای صادر شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال میزبان است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد