Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره تخلف صورت گرفته در فرایند ساخت و ساز ملکی به متراژ ۴ هزار متر مربع در محله جماران از سوی نهاد ریاست جمهوری توضیح داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

 زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم  درباره تخلف صورت گرفته در فرایند ساخت ملکی حدود 4 هزار متری در محله جماران منطقه یک اظهار کرد: این ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و به فرد تعلق ندارد و در واقع ملکی کاملاً دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای احداث بنا درخواستی از سوی نهاد ریاست جمهوری به شهرداری منطقه یک انجام شده است و این مسئله از طریق شهرداری منطقه پیگیری شده است و مجوز لازم برای احداث بنا صادر شده که در فرآیند ساخت این بنا، پایه‌های یک نیم‌طبقه از سوی سازندگان که در پروانه به آنها اشاره نشده بود، احداث می‌شود.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: با توجه به این مسئله، پیگیری‌هایی از سوی دو نفر از اعضای شورای شهر تهران آقایان سالاری و علیخانی و با حضور شهردار منطقه یک در محل احداث بنا انجام می‌شود که در نهایت و با عنابت به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه اعلام می‌شود که باید پایه‌های این نیم طبقه، تخریب شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به عدم تخریب پایه‌های این نیم‌طبقه از سوی سازندگان، در نهایت روز پنج شنبه پایه‌های این نیم‌طبقه توسط واحد اجرائیات شهرداری تهران تخریب شده است.

نژادبهرام گفت: زمین این ملک حدود 4 هزار متر است که عقب‌نشینی جدی داشته و زمین اختلاف ثبت دارد.

ماجرای ساخت بنای غیرقانونی در جماران برای روحانی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران رئیس جمهور شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران رئیس جمهور شهرداری تهران شورای شهر تهران رئیس جمهور شهرداری تهران شورای شهر تهران نیم طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست