Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو عزیزی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این سامانه جامع با هدف ارتقای سطح کیفی و آدرسlms.lu.ac.ir درخصوص آینده‌نگری و توسعه زیرساخت‌های آموزش مجازی فعال شد.

وی با بیان اینکه قابلیت برگزاری کلاس مجازی، برگزاری آزمون­ های آنلاین، دوره ­های آموزش مجازی و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان را دارد افزود: نام کاربری و رمز عبور اساتید و دانشجویان و راهنمای استفاده از سامانه از طریق اطلاعیه‌هایی که در صفحه نخست سامانه گلستان قرار خواهد گرفت اطلاع‌رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به فعال بودن سامانه قبلی «اَدوبی ­کانکت»، سامانه جدید در حال حاضر، برای برگزاری امتحانات درنظر گرفته شده است و تداوم تدریس و برگزاری کلاس‌ها، همچنان از طریق سامانه قبلی خواهد بود.

رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه اکنون هشت هزار و ۴۶۶ دانشجو در دانشگاه لرستان تحصیل می کنند تصریح کرد: ۱۹۴ رشته تحصیلی در این دانشگاه فعال است که از این مجموع ۴۹ رشته در مقطع دکترای تخصصی، رشته دامپزشکی در مقطع دکترای حرفه ای، ۷۹ رشته کارشناسی ارشد و ۶۵ رشته در مقطع کارشناسی ارایه می شود.

عزیزی اظهار داشت: ۶ هزار و هفت دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۵۴۷ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۱۴۱ دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای، ۷۷۱ دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در این دانشگاه تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۵۵ نفر خارجی هستند.

وی بیان کرد: ۳۳۴ عضو هیات علمی در دانشگاه لرستان تدریس دارندکه از این مجموع ۲۰ نفر استاد تمام و ۸۰ نفر استادیار هستند و اکنون نسبت دانشجو به هیات علمی در این دانشگاه ۲۵.۳۴ درصد است.

برچسب‌ها دانشگاه لرستان خرم آباد لرستان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه لرستان خرم آباد لرستان آموزش مجازی دانشگاه لرستان خرم آباد لرستان آموزش مجازی دانشگاه لرستان دانشجو در مقطع مقطع دکترای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود