Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@23:53:10 GMT

۸ پروژه راه‌سازی در چرداول در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۲۶۱

۸ پروژه راه‌سازی در چرداول در دست اجرا است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر کاظمی اظهار کرد: از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرای این اداره کل در شهرستان چرداول اجرای پروژه مهم تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر است که با توجه به احداث بزرگراه ایلام- حمیل- کرمانشاه، محور قدیم ورودی شهر سرابله به لحاظ ایمنی تردد به صورت یک‌طرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهالی شهر سرابله و روستاهای اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد می‌کنند که سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با احداث تقاطع غیرهمسطح به صورت زیرگذر، مشکل شهروندان سرابله و روستاهای حومه آن برطرف می‌شود که این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان هم‌اکنون با پیشرفت مناسب با توجه به حل مشکل معارضان و اعتبارات در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چهارخطه کردن محور سرابله به آسمان‌آباد نیز از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی باند اول آن به‌زودی آغاز می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: ساختمان بخشداری شباب، کتابخانه عمومی روستای وارگه، مطالعات لرزه‌نگاری سرابله، و طرح تفصیلی شهرهای آسمان‌آباد و سرابله نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان چرداول است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را ۳۰ تا ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: اعتبار تخصیص داده شده برای اجرای این پروژه‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال است.

کاظمی بیان کرد: در سال ۹۸، ۱۰ پروژه راه روستایی در شهرستان چرداول تکمیل شد و زیر بار ترافیک رفت، مشکل حوزه راه در این شهرستان به راه‌های ارتباطی آن مربوط می‌شود و باند دوم راه ارتباطی حمیل به شباب در حوزه استحفاظی ایلام به طول ۱۳ کیلومتر به فراخوان رفته است که در آینده‌ نزدیک کار آن شروع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در مجموع یک پروژه ۴۲ واحدی از پروژه مسکن مهر در شهر سرابله باقی مانده است که به علت نبود متقاضی تلاش خواهیم کرد آن را در قالب طرح اقدام مسکن ملی به متقاضیان واجد شرایط واگذار کنیم.

شهر سرابله، مرکز شهرستان چرداول، در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.  

کد خبر 523432 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان ایلام شهرستان چرداول شهر سرابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به ۲۷ هزار و ۲۹۸ خانوار، تعداد ۳۷ هزار و ۶۹۲ کودک زیر پنج سال واکسینه شدند.

وی افزود: نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر ۵ سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

بیات، هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد و گفت: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران (افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی، این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

بیات یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان ۵ سال (صفر تا ۵۹) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی، تمامی کودکان زیر پنج سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از ۹۵ درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096509 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم