Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:47:49 GMT

جزئیات افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۲۹۰

جزئیات افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، بنفشه محمودیان بیان اینکه سالانه بعد از اینکه شورای عالی کار در مورد حداقل دستمزد و میزان افزایش سایر سطوح دستمزد تصمیم گیری کرد، موضوع افزایش مستمری تامین اجتماعی مطرح می‌شود.

او افزود: پیشنهاد این افزایش نیز بر اساس شاخص‌های موثر در این افزایش، تدوین و به هیئت دولت برای تصویب ارجاع و پس از این مرحله، ابلاغ و بعد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری آخرین تصمیم درباره افزایش حداقل دستمزدها به میزان ۲۶ درصد و سایر سطوح ۱۵ درصد بوده گفت: این میزان به اضافه ۱۶۴ هزار تومان برای سایر سطوح اعمال شده است.

رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: سال گذشته حداقل حقوق یک میلیون و ۵۱۷ هزار تومان بود که امسال با افزایش ۲۶ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان به یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان می رسد.

محمودیان ادامه داد: امسال علاوه بر این پرداخت ها با موضوع متناسب سازی مستمری بازنشستگان نیز مواجه بودیم که این از مطالبات گذشته این قشر بوده است.

رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: خوشبختانه با عزم جدی مدیرعامل و بدنه سازمان تامین اجتماعی مذاکرات متعددی در این باره ترتیب داده شد و از اسفندماه برای تامین منابع آن تفاهماتی صورت پذیرفت که امیدواریم ظرف دوماه آینده محقق شود و البته رقم این متناسب سازی هم قابل توجه خواهد بود.

کد خبر 4953151

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا آتش سوزی شورای شهر تهران وضعیت هوای تهران اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار سیدابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟