Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از ابتدای زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ تعداد ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره آخرین آمار ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ گفت: برای آن دسته از داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۲/۱۷ لغایت ۹۹/۰۲/۲۷) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۵ تا پایان روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ مهلتی در نظر گرفته شد تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: بر این اساس، داوطلبان می‌توانند منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه و اطلاعیه‌های پیش گفته، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد:‌ از زمان مهلت مجدد تا امروز تعداد سه هزار و ۵۸۱ نفر ثبت نام کردند.به طور کلی از ابتدای زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ تعداد ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع:ایلنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی آزمون کاردانی ثبت نام کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ اقدام کنند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه

 با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید. 

 کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر در جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری