Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رسول‌پناه در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس در حضور خبرنگاران راجع به جلسات او با بازیکنان تیمش گفت: همان‌طور که می‌بینید باشگاه پرسپولیس حرکت رو به جلویی را در پیش گرفته و در همین راستا به دنبال این است با جلسات متعدد با بازیکنان مشکلات آنها را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه چرا باشگاه پرسپولیس از برانکو به دادگاه CAS شکایت کرده است؟ یادآور شد: به هر حال برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد و ما هم در دفاع از حق‌ و حقوق‌مان به دادگاه CAS اعتراض کردیم. ضمن اینکه برای این شکایت برخلاف آنچه عنوان شده 104 هزار یور هزینه نکردیم بلکه 65 هزار یورو پرداخت کردیم.

در حال بروز رسانی....

منبع: آنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکویچ پرسپولیس تهران اعتراض به فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه سپاهان در توضیح دلیل شکایت خود نوشته است:« در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.»

پس از ماجرای هوادار منتسب به باشگاه سپاهان که حواشی زیادی آفرید و به محرومیت ۱۰ ساله منجر‌ گردید، حالا سپاهانی‌ها از مجری شبکه پرسپولیس شکایت کرده‌اند تا پرونده حاشیه تازه‌ای در بازی دو تیم باز شود. 

حامد تهرانی در بخشی از صحبت‌های خود خواستار حذف سپاهان از فوتبال ایران شده بود و معتقد است با حذف سپاهان، جنگ و درگیری در لیگ‌ برتر از بین می‌رود.

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد