Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:11:33 GMT

نسخه روز «کافه پولشری» به صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۳۵۵

نسخه روز «کافه پولشری» به صحنه می‌رود

نمایش «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد به زودی و پس از پایان تعطیلی سالن‌های نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش، «کافه پولشری» که پیش‌تر در سال‌های ۹۶ (مجموعه تئاتر شهر) و ۹۷ (پردیس تئاتر شهرزاد)، (خانه - موزه استاد انتظامی) سه دوره اجرا را تجربه کرد، براساس یک نظرسنجی از سوی مدیریت این مجموعه دوباره برای اجرا دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، «کافه پولشری» تا کنون حدود ۸۰۰۰ نفر مخاطب داشته و در سال ۹۸ نیز  یک تور اجرایی را در کشور استرالیا پشت سر گذاشت.

در «کافه پولشری» ماجرای زنی روایت می‌شود که به تنهایی مدیریت یک کافه را برعهده دارد و همزمان خاطرات و فراز و فرودهای زندگی‌اش را با تماشاگر به اشتراک می‌گذارد.

الهام پاوه‌نژاد در این نمایش علاوه بر کارگردانی، به ایفای نقش نیز می‌پردازد. نویسنده نمایشنامه آلن وتز و مترجم متن اصغر نوری است.

همچنین نورالدین حیدری ماهر به عنوان «مجری طرح»، رها شیرازی «دستیار کارگردان»، گلناز گلشن «طراح لباس»، سارا اسکندری «طراح گریم» و علی بوستان «انتخاب موسیقی» در این پروژه با الهام پاوه‌نژاد همراهی می‌کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کافه پولشری الهام پاوه نژاد کافه پولشری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!