Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی از تحقیقات این پلیس در خصوص مرگ "غلامرضا منصوری" خبرداد.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار " هادی شیرزاد"  در خصوص پرونده " غلامرضا منصوری"، اظهارداشت: پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به پلیس اینترپل رومانی ضمن درخواست جسد متوفی، از این پلیس تقاضا کرد تا اطلاعات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: همچنین به منظور بررسی وضعیت صحنه حادثه و علت دقیق آن، تیمی از پلیس ایران تشکیل و در صورت پاسخ مثبت از سوی کشور رومانی، به آن کشور اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

*مرگ مشکوک قاضی منصوری در رومانی

 

*اولین عکس از جسد قاضی غلامرضا منصوری لینک کوتاه: asriran.com/0034xb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس ایران قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران