Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@08:34:26 GMT

مغزهای کوچک زنگ زده

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۶۰۰

مغزهای کوچک زنگ زده

مثال «پفک آبی» احمد سعادتمند در ارتباط با نحوه درآمدزایی باشگاه استقلال در ماه‌های آینده در تلویزیون دستمایه تمسخر برخی منتقدان شد، همان منتقدانی که مدعی هستند باشگاه‌های ایرانی باید اروپایی‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند!

سینا حسینی/

مثال «پفک آبی» احمد سعادتمند در ارتباط با نحوه درآمدزایی باشگاه استقلال در ماه‌های آینده در تلویزیون دستمایه تمسخر برخی منتقدان شد، همان منتقدانی که مدعی هستند باشگاه‌های ایرانی باید اروپایی‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند!

شاید در سال‌های اخیر در دوره مدیرعاملی فتح الله زاده و رویانیان ماجرای نوشابه انرژی زا استقلال و پرسپولیس با شکست رو به رو شد، اما اگر یک تفکر با پشتوانه تفکرات اقتصادی به اجرا در بیاید و  فرهنگ‌سازی لازم انجام شود درآمدزایی از این راه دور از دسترس نیست! چون در حال حاضر باشگاه‌های بزرگ دنیا از این روش بهره‌برداری کردند و در حال حاضر از آن درآمدزایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند سردبیر یکی از سایت‌های ایرانی در توییتر از ماجرای پفک‌آبی جوک می‌سازد اما بد نیست بدانید فروشگاه رسمی باشگاه لیورپول در حال حاضر پاپ کورن با برند لیورپول تولید می‌کند! آن هم ‌با قیمت چهار یورو که با احتساب قیمت کنونی یورو نزدیک به ۸۰ هزار تومان به پول ما می‌شود! آیا در انگلیس هم سردبیران وب‌سایت‌های ورزشی برای مدیران لیورپول جوک درست می‌کنند که پاپ کورن فروش شده اند یا آن‌ها را تحسین می‌کنند که درآمدزایی می‌کنند!

کمی آن طرف‌تر باشگاه رئال مادرید پازل، عروسک خرس، و هدفون با لوگو رئال مادرید می‌فروشند، آیا مدیر این باشگاه از سوی سردبیران مارکا و آ اس مورد تمسخر می‌گیرد؟

مشکل فوتبال ایران و عقب‌ماندگی باشگاه‌های ایران نبود پول و سرمایه و سواد مدیریت نیست بلکه مغزهای کوچک زنگ زده ای است که این افکار را به خورد مخاطب خود می‌دهند تا به این ترتیب موج سواری کند.

کاملاً منطقی است که فوتبال اروپا با فوتبال ایران قابل مقایسه نیست اما چه ایرادی دارد که مدیران فوتبال باشگاهی ما از تجربیات موفق اروپایی‌ها الگو برداری کنند! البته نقدهای زیادی هم به این اتفاق در برهه کنونی وارد است که باید مدیران باشگاه‌ها به آن توجه ویژه داشته باشند به خصوص موضوعات نرم افزاری و زیرساخت‌های مورد نیاز انجام این کار. اما با تمام این تفاسیر در برهه کنونی که بسیاری از باشگاه‌های فوتبال ایران با معضلات کسری بودجه و نبود منابع روبه‌رو هستند باید همانند بسیاری از باشگاه‌های بزرگ جهان به سمت مقوله درآمدزایی گام برداریم چون در غیر این صورت با بحران‌های بزرگ‌تری رو به رو خواهیم شد.

در حال حاضر بیشتر قریب به اتفاق باشگاه‌های ایرانی به عنوان بنگاه‌های اقتصادی ورشکسته شناخته می‌شوند پس نه تنها باید در قبال تفکر درآمدزایی گارد گرفت بلکه باید از آن‌ها استقبال کرد تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم گام به سوی درآمدزایی برداریم تا فوتبال ایران از ورشکستگی مزمن نجات پیدا کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال استقلال باشگاه های ایران فوتبال ایران حال حاضر باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!