Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی‌فر مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: امسال با توجه به شرایط بهداشتی کشور و برای حفظ سلامت داوطلبان، آزمون ورودی جامعه الزهرا در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری به صورت برخط و آزمون سطح ۴ با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به صورت حضوری و در شهر قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: داوطلبان غیرایرانی ورود به سطح ۳ در داخل و خارج از کشور و داوطلبان ایرانی در سطح ۲ و ۳ و بازپذیری در داخل کشور به صورت برخط در ۳ بازه زمانی ۸ و ۱۱ صبح و ۱۷ عصر در این آزمون شرکت کردند.

او ادامه داد: روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ حدود ۳ هزار داوطلب ورود به سطح ۲ و بازپذیری در این آزمون شرکت می‌کنند. همچنین صبح روز جمعه حدود ۲ هزار داوطلب ورود به مقاطع تکمیلی سطح ۳ و ۴ برای تحصیل در یکی از ۲۰ رشته مندرج در دفترچه آزمون با هم به رقابت علمی پرداختند.

عمرانی‌فر با بیان اینکه آزمون سطح ۴ با توجه به متفاوت بودن شیوه سنجش علمی در آن و تعداد محدود داوطلبان این سطح نسبت به مقاطع دیگر به صورت حضوری در محل جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، تصریح کرد: آزمون سطح ۴ در ۵ رشته تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالیه به مدت سه ساعت به طول انجامید.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: زمان اعلام نتایج آزمون متعاقبا از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا اطلاع رسانی می‌شود و دوسوم از داوطلبان حائز شرایط قبولی در همه سطوح و مقاطع تحصیلی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

او اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند سوالات و ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ بخش ارسال و پیگیری درخواست‌ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون ورودی جامعه الزهرا حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا سنجش و پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد