Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، جمال پور مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز در جلسه هیات عالی انتخاب همایش ملی زنده نامان تبریز،گفت: در جلسات و نشست‌های مستمر هیات عالی انتخاب، تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های تعیین شده همایش مورد بررسی و رای گیری قرار گرفته‌اند که در نهایت ۲۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب زنده مان، جهت تجلیل انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جمال پور  افزود: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محور‌های مختلف است و این امر به ویژه برای نسل جدید که نیازمند الگو‌های توانمند و عینی هستند، ضرورت بیشتری می‌یابد.

او  با اشاره به روند برگزاری جلسات، افزود: از زمان تصویب و آغاز روند اجرایی سومین همایش ملی زنده نامان تبریز تاکنون، ۱۶ جلسه هیات عالی انتخاب برگزار شده که پس از معرفی ۶۵ نفر به دبیرخانه همایش از طریق ادارات وسازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی، جلسات هیات عالی انتخاب با کمال دقت در حال پیشبرد امور برای حصول نتیجه مطلوب است.

او افزود: روند انتخاب زنده نامان با هم اندیشی صاحب نظران و تجمیع نظرات کارشناسی، روشی بسیار خوب محسوب می‌شود و امیدواریم ثمره خوبی هم به بار بیاورد.

مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز افزود: این جلسات تا ۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن لیست نهایی تقدیم مراجع مربوطه خواهد شد.

 جلسه هیات عالی انتخاب همایش ملی زنده نامان تبریز جهت بررسی نفرات معرفی شده از طریق ادارات وسازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز و اعضای هیات عالی انتخاب در سالن جلسه شهرداری تبریز برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات عالی انتخاب با بررسی‌های لازم نکته نظرات خود را در خصوص ۹ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی زنده نامان بیان کردند.

این همایش ملی بنا دارد که از بین همه‌ی فعالان و برجستگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی و؛ که در قید حیات هستند، چهره‌های برگزیده را مشخص و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آورد.

در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با اجرای برنامه‌های حضوری، سومین همایش ملی زنده نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز وسالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهره های برگزیده سومین همایش ملی زنده نامان تبریز هیات عالی انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم از ارسال ۱۵۰ پرونده برای انتخاب اساتید نمونه از سوی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۶ نفر از این اساتید زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیات علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هبات‌های ممیزه وزارت علوم تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و شش نفر از اساتید نمونه خانم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد