Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@12:20:59 GMT

یک خبر خوش برای اقشار کم درآمد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۷۸۸۱

یک خبر خوش برای اقشار کم درآمد

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام این مطلب که درباره چگونگی اجرای فرمان رئیس‌جمهوری برای ساماندهی بازار اجاره، در هفته جاری تصمیم گیری می‌شود از تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، خبر داد. به گزارش پول نیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این مطلب که برنامه خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک‌های اول تا سوم در حال تدوین است، گفت: طرح خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در ماه‌ها و هفته‌های گذشته جلسات کارشناسی آن با حضور دستگاه‌های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.
محمودزاده با اشاره به اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد، تصریح کرد: طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد.
 وی توضیح داد: طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها به اجرا درخواهد آمد.
شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است.
اجرای فرمان رئیس‌جمهوری برای ساماندهی بازار اجاره و کنترل قیمت مسکن
محمودزاده در خصوص پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رئیس‌جمهوری در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن، گفت: پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارائه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور، تعیین تکلیف شود. منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رئیس‌جمهوری تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن اقشار کم درآمد کمیته امداد ساماندهی اجاره وزارت راه و شهرسازی اقشار کم درآمد خانه دار کردن رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی