Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی فر با اشاره به عملکرد در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: ما در استان یزد شاهد افزایش ۶۵ درصد کشفیات در سه ماهه ابتدای سال نسبت به سال گذشته بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا هاشمی فر» صبح امروز در نشست خبری دبیر و روسای کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اصحاب رسانه گفت: مواد مخدر بحث جدیدی نیست و همیشه مورد توجه بوده زیرا به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی مورد توجه مقام معظم رهبری و مجامع بشری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی است که باعث بروز جرائم است که سازمان های مختلف در این حوزه خطیر اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: هر روز ما به عنوان روز مبارزه با مواد مخدر است زیرا با توجه به آسیب هایی که در جامعه وارد می کند باید هر روز برای آرامش و مقابله با آن اقدام جهادی کنیم.

هاشمی فر ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن استان یزد در شاهراه اصلی ترانزیت مواد مخدر ما شاهد برنامه مهم اجتماعی هستیم تا بتوانیم مقابله با آن داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: مقابله با عرضه کنندگان و توزیع کنندگان به عنوان اولویت ما است که خوشبختانه شاهد عملکردی مناسبی در این زمینه بوده ایم.

هاشمی فر ادامه داد: راهبرد اصلی ما در حوزه مواد مخدر حفظ کرامت انسانی و مقابله با عرضه و امنیت مردم است.

وی افزود: کنترل محورهای مواصلاتی به عنوان شاهراه، تشدید با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر در کمتر از 24 ساعت، کنترل کویر با استفاده از گشت هوایی و اشراف اطلاعاتی از جمله مهمترین اقدامات ما در این زمینه بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: وضعیت ما در سطح کویر نسبت به گذشته وضعیت سفید است که با توجه به اقدامات مقابله ای  اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان بهره را از این محور داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد در زمینه مقابله با عرضه مواد مخدر در استان گفت: سه ماهه اقدام شده در حوزه انتظامی65 درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته با بیش از 11 تن و 719 کیلو بوده است و در این زمینه نیز 27 درصد افزایش دستگیری باند، حمل کننده 23 درصد افزایش، عامل توزیع 12 درصد افزایش و نگهدارنده 23 درصد افزایش داشتیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشفیات مواد مخدر هفته مبارزه با مواد مخدر شبستان یزد درصد افزایش مواد مخدر استان یزد هاشمی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد