Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،از صدور مجوز برای راه اندازی نخستین سرای نوآوری علوم و فنون دریایی کشور در بندرعباس خبر داد.

کامرانی گفت: با پیگیری‌های مستمر دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس مجوز راه اندازی نخستین سرای دانش علوم و فنون دریایی در این دانشگاه ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:هدف از راه اندازی سرای نو آوری علوم و فنون دریایی تامین امنیت غذایی دریایی و حمایت از محققان استان برای توسعه فن آوری در زمینه دانش دریایی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت:دریافت وام از صندوق فن آوری کشور و بودجه برای توسعه فعالیت محققان از دستاورد‌های راه اندازی سرای نو آوری محسوب می‌شود.

کامرانی گفت:این سرای دانش به صورت دریا محور و شامل مجموعه مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها و پارک علم و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است.

او افزود: فقط ۵ استان در کشور تا کنون مجوز ثبت سرای نوآوری را کسب کرده اند و این موضوع موفقیت بزرگی در زمینه علم و فناوری برای هرمزگان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه ازاد اسلامی اخبار دانشجویی علم و فناوری علوم دریایی علوم و فنون دریایی واحد بندرعباس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند