Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری فدراسیون تکواندو امروز شنبه با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، هادی ساعی مدیر فنی، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی المپین‌های تکواندو در ساختمان این فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد پولادگر ضمن شنیدن نقطه نظرات بازیکنان به آن‌ها این نوید را داد که به زودی شرایطی فراهم می‌شود تا بازیکنان تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شوند.

هادی ساعی به بازیکنان تیم ملی تاکید کرد که نباید خسته شوند و باید مراقب شرایط بدنی خود باشند و از خود مراقبت ویژه کنند، چون تمام سرمایه آن‌ها بدنشان است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو هم بابت برگزاری این جلسه تشکر کرد و بابت بازگشت به شرایط زندگی ابراز امیدواری کرد و از شاگردان خود درخواست صبوری و از مسئولان ورزشی درخواست کرد تا بازیکنان را فراموش نکنند.

هادی ساعی از ایده ساخت ماسک ویژه خبر داد و اعلام کرد که این ماسک در تمرینات انفرادی بازیکنان تیم ملی می‌تواند کمک شایانی به ملی پوشان کند و این طرح به زوی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد