Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:22:58 GMT

وحید رجبلو در لیست 20 جوان تأثیرگذار جهان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۲۱۰

وحید رجبلو در لیست 20 جوان تأثیرگذار جهان قرار گرفت

وحید رجبلو کارآفرین کرجی که با معلولیت ۹۸ درصدی مواجه است به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ جوان شایسته و تأثیرگذار کمیته بین‌المللی JCI قرار گرفت.

به گزارش جماران، وحید رجبلو در این خصوص گفت: من علی‌رغم معلولیت شدیدی که داشتم توانستم پلتفرمی به نام توانیتو طراحی کنم که بیش از ۱۳ هزار کاربر دارد  و ۱۷ کارمند تمام وقت در آن کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه کار این پلتفرم توضیح داد: این طرح پلی ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تاسیس کرده است. توانیتو اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال دارد که در حوزه‌های سلامت، پزشکی، توانبخشی، آموزش و خدمات عمومی به شهروندان ایرانی سرویس‌دهی می‌کنند.

رجبلو با بیان اینکه سه سال از شروع به کار این پلتفرم گذشته است گفت: حالا این فعالیت مورد توجه کمیته بین المللی جوانان جهانی JCI  قرار گرفته است. این کمیته حدود ۱۰۳ سال است که در ۱۲۵ کشور دنیا فعالیت دارد و تعداد اعضای آن به ۱۱ میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: کار این کمیته این است که هر سال ۱۰ جوان شایسته و تاثیرگذار جهان را معرفی می‌کند و من به عنوان اولین ایرانی در لیست ۲۰ نفره این کمیته قرار گرفته‌ام.

رجبلو تصریح کرد: از نظر این کمیته جوان شایسته کسی است که توانسته در جامعه جهانی و یا کشور خودش تأثیر مثبت بگذارد و خوشحالم این فعالیت من به عنوان یک کارآفرین و شهروند دارای معلولیت مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا وحید رجبلو توانیتو جوان تأثیرگذار سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته