Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تشکیل ستاد نهضت جهش تولید در شهرستان را از الزامات تحقق شعار سال دانست و گفت: مسئولان شهرستانی باید عملیاتی شدن شعار سال را جدی بگیرند، امسال تشکیل قرارگاه نهضت جهش تولید در اولویت کار سپاه و بسیج قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین رضایی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: بسیج باید در تمام صحنه ها تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند و با هسته های جهادی خودجوش و تپنده و تولید، اشتغال و وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار سال افزود: جهش تولید باید تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند، جهش تولید راهکاری اساسی برای برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی است و به گفته رهبری معظم انقلاب؛ «جهش تولید باید تغییر محسوس در زندگی مردم ایجاد کند».

رضایی تشکیل ستاد نهضت جهش تولید در شهرستان را از الزامات تحقق شعار سال دانست و گفت: مسئولان شهرستانی باید عملیاتی شدن شعار سال را جدی بگیرند، امسال تشکیل قرارگاه نهضت جهش تولید در اولویت کار سپاه و بسیج قرار داد، همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، تولیدکنندگان و اصناف باید در مسیر تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» حرکت کنند و توفیق در این راه با همکاری و همراهی همه ی اقشار میسر می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اظهار کرد: شهرستان فراهان با ۱۰۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۱۶۵ واحد دامداری و با ایجاد نوآوری و فراهم کردن زیرساخت و وسعت بخشیدن به دامنه این بخش از ظرفیت‌های عظیم در شهرستان شرایطی را فراهم می کند تا ضمن تحقق این شعار رهبری، مردم فراهان بتوانند افزایش تولید را در زندگی خودشان‌ لمس کنند و زندگی و معاش آن‌ها بهتر شود.

وی بیان کرد: ۶ هزار و ۲۰۰ کشاورز و دامدار فراهانی در شهرستان جواز فعالیت دارند، عدم بنیه مالی، کمبود ماشین آلات کشاورزی و نبود تسهیلات ارزان قیمت از جمله مشکلات این کشاورزان و دامداران است.

رضایی گفت: جهش در تولید نهضتی کشوری است که ما با نگاه بسیجی، ساز و کار مشخص در مسیر افزایش تولید و تلاش مردم همیشه در صحنه فراهان به جهش در این بخش خواهیم رسید.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه های انقلابی باید تلاش خود را چند برابر کنند تا بر مشکلات کشور فائق بیایم چنانچه ملت ایران در دوره هایی مانند انقلاب، دفاع مقدس و معضل ویروس کرونا وحدت اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نهضت جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی با هدف نهایی و عملیاتی کردن فرآیند جابه‌جایی کوی فلسطین، اظهار کرد: در سفر دور اول رئیس جمهوری به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهوری صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام شد.

وی بیان کرد: با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی انجام‌شده تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهوری به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده چهار واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در اولویت بودند، پارسال در سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

قزوینیان با بیان اینکه فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین تا چند ماه آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است، ادامه داد: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار دارد و زنان سرپرست خانوار، در اولویت برای جابه‌جایی‌اند.

وی گفت: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین هم براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی اهمیت زیادی دارد، افزود: باید مسائل و مشکلات پیش روی انتقال ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر حل شود.

کد خبر 6091152

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است