Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد آخرین وضعیت پرونده مرگ قاضی منصوری از متهمان پرونده فساد اقتصادی که جسد وی روز گذشته در هتلی در رومانی پیدا شد، گفت: هم سفارت ما پیگیر این موضوع بوده و همچنین دوستان ما در اینترپل در تماس نزدیک با همتایان خود در رومانی هستند.

وی افزود: آچه که مسلم است، ادعایی است که در وهله اول مطرح شد و مرگ قاضی منصوری را به خودکشی شبیه دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا اعلام اولیه نیز موید درستی این ادعا بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: هر چه که بوده، جمهوری اسلامی ایران پیش از این هشدار داده بود که وی تحت تعقیب قضائی بوده و از طریق اینترپل پیگیر وضعیت قاضی منصوری بوده است.  

موسوی گفت: در حال حاضر ما از مقامات ذیربط در رومانی خواستیم که به صورت صریح، شفاف و دقیق علت و نحوه حادثه را به ما گزارش دهند تا بعد از آن بتوانیم سایر اقدامات را انجام دهیم.

کد خبر 4953329 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رومانی وزارت امور خارجه سید عباس موسوی مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا حجت الاسلام حسن روحانی سید عباس موسوی ایران حسن روحانی محمدجواد ظریف مجلس یازدهم ویروس کرونا محمود واعظی هیئت دولت خبرگزاری مهر وزارت امور خارجه قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد