Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:49:05 GMT

پیکر بی جان کوهنورده 47 ساله در فشم یافت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۸۶۷۵

پیکر بی جان کوهنورده 47 ساله در فشم یافت شد

رئیس هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: جسد کوهنورد آقای ۴۷ ساله که روز پنجشنبه در ارتفاعات فشم مفقود شده بود، نهایتاً پس از دو روز عملیات جستجو پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن فراهانی صبح شنبه اظهار داشت: به گفته دو تن از همراهان، کوهنورد مذکور در ارتفاعات روستای لالان از توابع بخش رودبار قصران مفقود و عملیات جستجو برای پیدا کردن وی از حوالی ساعت ۹ صبح پنجشنبه آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از دو روز جستجو تیم های امدادی، پیکر بی جان این کوهنورد در محل حادثه پیدا و با انتقال او به پائین کوه، این عملیات حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته به اتمام رسید.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان دارای کوه‌ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند