Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر لزوم بهبود شرایط اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا خوشدل در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که ظهر امروز در دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برای بنده توفیقی استثنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و بیش از ۷۰ رشته/محل تحصیلی در دانشگاه وجود دارد که ظرفیت بالایی است و اگر بتوانیم کوچکترین قدمی برای ارتقای دانشگاه برداریم قطعا مورد رضایت پروردگار خواهد بود.

وی افزود: بعد از ۳۰ و اندی سال خدمت در ارتش به بنده تکلیف شد که در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران حضور یابم و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهبود شرایط اعضای هیئت علمی و دانشجویان باشیم و باید در این راستا گامی موثر برداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: جا دارد که در این جلسه از ابطحی، رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران یاد کنیم، بنده، او را از گذشته می‌شناسم و درخواست می‌کنم که به ما مشاوره بدهند و در هدایت دانشگاه کمکمان کنند. امیدوارم بتوانم در راستای بیانات مقام معظم رهبری گام بردارم و دانشگاه را به جایگاه بالایی که شایسته آن است ارتقا دهیم.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: اعضای هیئت علمی سرپرست علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس