Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وریا نعمانی صبح امروز در نشست با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی را بهترین و عملی ترین راهکار در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان سقز عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی برای تمامی فعالیت ها و پروژه های عمرانی، تولیدی و اقتصادی، گفت: زمانی که یک فعالیت در هر بخشی پیوست فرهنگی نداشته باشد نتیجه ای مناسب را به دنبال نخواهد داشت و به همین دلیل امروز وجود پیوست فرهنگی برای کلیه فعالیت ها و پروژه یک امر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سقز یکی از دغدغه های اصلی شهرداری را کمک به تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی در این شهر عنوان کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که در سایه کار فرهنگی می توانیم دیگر مسائل و معضلات شهری را بهتر مدیریت کنیم و به همین دلیل اعتقاد داریم که باید فرهنگ و هنر در شهر سقز به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهر سقز دارای پیشینه غنی فرهنگی و هنری است، یادآور شد: شهرداری سقز تلاش می کند در کنار توجه به مسائل عمرانی و آبادانی این شهر، نسبت به مسائل فرهنگی هم با حساسیت ویژه ای برخودر کرده و زمینه را برای حمایت از توسعه و تقویت بیش از پیش بخش فرهنگ فراهم کند.

نعمانی ضمن اشاره به اهمیت سینما به عنوان یکی از هنرهای مورد توجه و استقبال مردم، یادآور شد: نبود سینما در شهرستان سقز یکی از کمبودهای جدی در بخش فرهنگ در این شهر بود و این مهم بارها از سوی مردم به ویژه فعالان فرهنگ و هنر مطالبه شده بود.

وی ضمن تقدیر از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای احداث پردیس سینمایی در شهر سقز، یادآور شد: انتظار می رود که با بهره برداری از پردیس سینمایی در شهر سقز شاهد تحولی چشمگیر در تمامی عرصه های فرهنگی و هنری این شهر باشیم.

شهردار سقز ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای هر چه بهتر پردیس سینمایی در این شهر، افزود: شهرداری سقز آمادگی دارد تا به هر نحو ممکن از احداث این پروژه فرهنگی حمایت کند و به همین دلیل ما از تمامی ظرفیت های در اختیار خود در این بخش استفاده می کنیم.

کار احداث و بازسازی پردیس سینمایی سقز در سه سالن و با ظرفیت بیش از ۵۵۰ صندلی از بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شده و با توجه به گسترش ویروس کرونا و تعطیلی دو ماه عملیات عمرانی آن، قرار است در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

با بهره برداری از این پردیس سینمایی سرانه صندلی سینما در استان کردستان به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

کد خبر 4953300

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان امین مرادی شهرستان سقز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان پردیس سینمایی شهر سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها