Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اله‌داد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت‌های توزیع برق، شناسایی منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.

وی بیان کرد: اجرای طرح کاهش پیک بار برای مشترکان صنعتی استان مرکزی ادامه دارد و این طرح از ۱۵ خردادماه امسال مانند سال‌های گذشته کلید خورده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: پارسال ۳۴۹ مشترک صنعتی به میزان ۹۷ مگاوات در کاهش مصرف برق با شرکت توزیع همکاری داشتند که ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پاداش از طریق بخشودگی صورتحساب برق به آنها پرداخت شد.

اله‌داد تصریح کرد: پیک مصرف در استان مرکزی ساعت ۱۲ روز ۳۱ تیرماه سال ۹۸ با دمای هوای ۳۵ درجه به میزان ۹۱۹ مگاوات بوده که در صورت نبود همکاری و صرفه‌جویی مشترکان  این عدد به ۹۷۷ می‌رسید.

وی اظهار داشت: پارسال ۸۵ درصد از مشترکان برق استان مرکزی الگوی مصرف را به خوبی رعایت کردند و انتظار است این رقم در سال جاری افزایش بیشتری یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است و تامین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور است و عبور موفقیت‌آمیز از پیک تابستان امسال، نیازمند همراهی مردم و مسوولان است.

اله‌داد عنوان کرد: ظرفیت‌های آموزشی برای نهادینه‌سازی مدیریت مصرف برق در استان مرکزی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به کار گرفته شده است و انتظار است نهادهای مردمی نیز در آموزش مدیریت مصرف برق تلاش ویژه‌ای به کار گیرند.

وی بیان کرد: تغییر رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق، روش‌های کاربردی و فرصت‌های اصلاح الگوی مصرف در زمینه‌های روشنایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و مصارف جمعی مشترکان از جمله راهکارهای اساسی در زمینه کاهش مصرف برق است.

بیش از ۷۳۸ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از طریق ۱۶ هزار و ۶۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۲۰ هزار کیلومتر شبکه تامین می‌شود.

برچسب‌ها استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق برق استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند