Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال باید در کوران مسابقات قرار بگیرد تا بتوان عملکرد مدیران باشگاه و سعادتمند را سنجید و الان نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد. تاریخ انتشار: 13:46 - 31 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۵۶۲

بهرام امیری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با عملکرد احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: متاسفانه چندین سال است که مدیران استقلال مشکلات باشگاه را بزرگ می‌کنند تا اقدامات خودشان بیشتر به چشم بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در زمستان سال گذشته مشاور سرپرست باشگاه بودم و بیش از ۱۰۰ مورد کار اجرایی انجام دادیم، اما کارمان را رسانه‌ای نمی‌کردیم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد خود در استقلال، تصریح کرد: ارسلان مطهری را با کمترین مبلغ و یک قرارداد بدون بند به استقلال آوردیم و دیدید که چقدر بازیکن خوبی است. بدهی‌های استقلال از کجا آمده است؟ همین مدیران قبلی این همه بدهی را برای استقلال به جا گذاشته‌اند. کاظم اولیایی با کمترین بودجه استقلال را قهرمان آسیا کرد و مدیرانی هم آمدند که با هزینه‌های کلان، نتیجه خوبی بدست نیاوردند.

معاون سابق باشگاه استقلال پیرامون وضعیت فعلی این باشگاه، افزود: مدیریت باید با آرامش و بدون حاشیه پیش برود و نیاز به بوق و کرنا نیست. من از سال ۶۹ همواره هر کاری که از دستم برای استقلال برآمده انجام دادم و الان هم درخواستی از من برای کمک نشده و اگر چیزی از من بخواهند، دریغ نخواهم کرد. موضوع این است که مدیریت فقط نشستن در باشگاه و ملاقات کردن نیست.

امیری در پایان در مورد شرایط استقلال با سعادتمند، خاطرنشان کرد: برای قضاوت در مورد کارنامه سعادتمند باید صبر کنیم تا استقلال وارد کوران مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: مهلت استقلال برای پرداخت طلب بویان به پایان رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال بهرام امیری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد