Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عیسی بزمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های سازمان تبلیغات بر مبنای سلامت شهروندان اجرایی می‌شود و حضور در مساجد با حفظ پروتکل‌های بهداشتی امکانپذیر است.


وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات افزود: در این راستا همایش سراسری گام دوم تبلیغ با هدف تجلیل از فعالان فرهنگی در حوزه‌های مختلف روز یکشنبه در زاهدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکریم از مدیران تبلیغ، تقدیر از فعالان فرهنگی، تبلیغی و جهادی، گرامیداشت شهدای عرصه تبلیغ و دیدار با پیشکسوتان عرصه تبلیغ از جمله برنامه‌های سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات در این استان است.

وی با اشاره به وجود ۳۰ خانه دین و زندگی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان گفت: اکنون ۱۲ خانه دین و زندگی در زاهدان، ۵ خانه در ایرانشهر، ۳ خانه در چابهار، ۷ خانه در زابل و ۳ خانه دین و زندگی هم در زابل فعالیت دارند.

حجت الاسلام بزمانی ادامه داد: اکنون ۱۲۰ نفر روحانی در شهرها، روستاها و حاشیه شهرهای استان سیستان و بلوچستان حضور دارند و در طول سال به مردمان مناطق محتلف خدمات دینی و مذهبی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان سیستان و بلوچستان ۸۶۴ هیئت مذهبی و ۶۹۱ مداح فعالیت دارند، بیان کرد: تاکنون مجوز ۱۱ انجمن اسلامی و ۱۱ کانون فرهنگی هنری نیز در استان صادر شده همه ساله افراد زیادی از خدمات آنها بهره مند می‌شوند.

کد خبر 4953418

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان تبلیغات ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان سیستان و بلوچستان سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان