Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - مائده داودی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

بازیکنان و مربیان فوتبال در کلاس یادگیری زبان انگلیسی

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در راستای یک تفاهم‌نامه کلیه بازیکنان، مربیان، کادر فنی و اعضای باشگاه‌ها و نمایندگان و مسئولین برگزار کننده مسابقات با دریافت تسهیلات، تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبه نصیری، مدیراداری سازمان لیگ، در خصوص جزئیات این تفاهم‌نامه می‌گوید: علاوه بر بحث آموزش همکاران، اعضا و کادر فنی و بازیکنان باشگاه‌ها و نمایندگان برگزارکننده مسابقات، در این تفاهم‌نامه خانواده‌های ایشان نیز با دریافت معرفی‌نامه از سازمان لیگ می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. هم چنین با مذاکرات صورت گرفته مقرر است دوره‌های تخصصی آموزش زبان فوتبال جهت بهره‌مندی و استفاده بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها طراحی و ارائه شود، که باتوجه به حضور بازیکنان و باشگاه‌های ما در مسابقات بین‌المللی بسیار موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای این تفاهم‌نامه طراحی دیگر دوره‌های تخصصی از جمله آموزش تخصصی مترجمین جهت ارائه خدمات به باشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های مورد اشاره است.

توصیف رسانه قطری از همگروهی با ایران

قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۰ پنجشنبه گذشته برگزار شد. تیم ملی نوجوانان کشورمان در این قرعه کشی در گروه اول با تیم های بحرین، کره شمالی و قطر رقیب شد.

در این راستا نشریه «استاد الدوحه» گروه قطر در این رقابت ها سخت توصیف کرد و نوشت: ماموریت سختی پیش روی عنابی نوجوانان در مرحله گروهی قهرمانی آسیا است چون با تیم های قدرتمند ایران، کره شمالی و بحرین میزبان هم گروه شد.

برنامه بازی های ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

۲۵ نوامبر چهارشنبه ( ۵ آذر ۹۹)

ایران – کره شمالی

۲۸ نوامبر شنبه ( ۸ آذر ۹۹)

ایران – بحرین

یک دسامبر سه شنبه (۱۱ آذرماه۹۹)

ایران – قطر

انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن

میودراگ رادولوویچ، سرمربی ذوب آهن، هفته گذشته در اظهاراتی عنوان کرده بود که به خاطر شیوع کرونا به ایران بازنمی گردد و تضمینی نیست که بعد از حضور در ایران کرونا نگیرد.

رادولوویچ دی ماه ۱۳۹۸ به جای علیرضا منصوریان هدایت تیم ذوب آهن را بر عهده گرفت ولی فعالیتش در این تیم به دو ماه هم نکشید چرا که به خاطر کرونا لیگ برتر تعطیل و این مربی عازم مونته نگرو شد.

باوجود اینکه این سرمربی مونته نگرویی برای بازگشت تعهد کتبی داده بود اما او تعهد خود را نادیده گرفت و باوجود تهیه بلیت پرواز به سمت ایران، شفاف اعلام کرد قصد بازگشت ندارد.

لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه این هفته از سر گرفته می شود و فرصت زیادی برای تیم ذوب آهن باقی نمانده است. مسئولان این باشگاه قصد داشتند امروز جلسه هیات مدیره را برای تعیین تکلیف کادر فنی و انتخاب سرمربی برگزار کنند ولی ظاهراً این جلسه به فردا موکول شده است.

قرار است در این نشست برای انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری شود. این احتمال هم وجود دارد که دستیاران ایرانی رادولوویچ از جمله صلصالی و استکی به صورت مشترک کار را تا پایان فصل پیش ببرند.

مهاجم گل گهر به بازی مقابل سپاهان می رسد

تمرینات تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای شروع رقابت‌های لیگ نوزدهم در حال پیگیری است. طی روز‌های گذشته، یونس شاکری، مهاجم ۳۱ ساله تیم گل گهر دچار مصدومیتی جزئی در تمرینات تیمش شده بود با این حال مصدومیت این مهاجم چندان جدی نیست و او می‌تواند با شروع رقابت‌های لیگ نوزدهم تیمش را همراهی کند.

دیگر مهاجم سیرجانی ها، یعنی گادوین منشا نیز با برطرف شدن مصدومیتش، می‌تواند در ترکیب گل گهر قرار بگیرد. شاگردان مجید جلالی، در نخستین بازی خود پس از تعطیلات لیگ برتر، روز دوشنبه ۹ تیر، در اصفهان میهمان سپاهان رده دومی خواهند بود.

غایبان تیم استقلال در بازی مقابل فولاد

تیم فوتبال استقلال که چهارم تیر ماه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت چند بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت.
شیخ دیاباته، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، رضا آذری و میلاد زکی‌پور بازیکنانی هستند که به بازی با فولاد نمی‌رسند. دیاباته به دلیل عدم آمادگی بدنی، هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده است. اگر چه مهاجم اهل مالی استقلال تلاش می‌کند که خودش را زودتر آماده کند، اما تا امروز مشخص شده که او به بازی با فولاد نمی‌رسد. هر چند که شاید همراه استقلال به اهواز سفر کند.
تبریزی و زکی‌پور در بازی دوستانه برابر پیکان مصدوم شدند. تبریزی به مانند رضا آذری رباط صلیبی پاره کرد و ماه‌ها دور از میادین خواهد بود. زکی‌پور نیز نیاز به چند جلسه درمان و سپس تمرینات اختصاصی دارد. کریمی که سال گذشته رباط صلیبی پاره کرد، هنوز نامش وارد لیست استقلال نشده است و از لحاظ بدنی نیز آماده نیست. شجاعیان با وجود تمرینات اختصاصی، هنوز چند هفته نیاز به تمرین دارد و فرشید اسماعیلی نیز هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

پایان دژاگه با تراکتور

با شروع تمرینات تیم فوتبال تراکتور و بازگشت مسعود شجاعی به تبریز، سرخپوشان تبریزی تمرینات خود را در چند روز گذشته با جدیت بیشتری دنبال کرده‌اند، اما هنوز خبری از بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تیم تراکتور نیست.

دژاگه که پس از شیوع بیماری کرونا به آلمان سفر کرده است،‌ در ارتباط‌های مختلف با مدیران باشگاه تراکتور از بازگشت به ایران ابراز نگرانی کرده بود و در آخرین پیغام خود به مدیران باشگاه تراکتور نیز اعلام کرده است که دیگر قصدی برای بازگشت به تبریز ندارد.

این هافبک ملی‌پوش که قراردادی دلاری با باشگاه تراکتور دارد، حدود ۷۵ درصد از مبلغ قرارداد این فصلش را دریافت کرده است و به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاص دیگری رخ ندهد، زمان پایان همکاری دژاگه با باشگاه تراکتور رسیده و این بازیکن با وجود اینکه یک سال دیگر از قراردادش با سرخپوشان تبریز باقی مانده است، دیگر در تیم تراکتور حضور نخواهد داشت. در قرارداد دژاگه و باشگاه تراکتور ذکر شده است که این بازیکن برای هر فصل باید با مدیران این باشگاه به توافق برسد.

انجام مجدد تست کرونا روی اعضای تیم پرسپولیس

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز دوباره تمرینات با حضور در ورزشگاه شهید درفشی‌فر تست‌های مربوط به کرونا را انجام دادند تا با خیال راحت دور جدید تمرینات آغاز شود.

حالا باز هم قرار است مربیان، بازیکنان و کلیه افراد حاضر در تیم پرسپولیس (شامل کادر پزشکی و تدارکات) یک بار دیگر تست‌های مربوط به کرونا را انجام دهند.

این تست‌گیری این هفته و قبل از بازی با پیکان انجام خواهد شد تا پرسپولیسی‌ها با خیال راحت وارد ادامه بازی‌های لیگ برتر شوند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سازمان لیگ قطر ایران کره شمالی بحرین ذوب آهن میودراگ رادولوویچ علیرضا منصوریان ویروس کرونا مونته نگرو صلصالی استکی گل گهر سپاهان یونس شاکری گادوین منشا اس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سازمان لیگ قطر ایران کره شمالی بحرین ذوب آهن میودراگ رادولوویچ علیرضا منصوریان ویروس کرونا مونته نگرو صلصالی استکی گل گهر سپاهان یونس شاکری گادوین منشا اس باشگاه تراکتور انتخاب سرمربی فوتبال ایران تمرینات تیم تفاهم نامه سازمان لیگ تیم فوتبال کره شمالی باشگاه ها رقابت ها کادر فنی لیگ برتر ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد