Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:11:52 GMT

سند رسمی « تعهد به بیع» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۵۱۶

سند رسمی « تعهد به بیع» رونمایی شد

سند رسمی « تعهد به بیع» با حضور رئیس دادگستری استان یزد رونمایی و امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سند رسمی « تعهد به بیع» پیش از ظهر امروز با حضور غلامعلی دهشیری رئیس دادگستری استان یزد رونمایی و امضا شد.

رئیس دادگستری استان یزد در این نشست خاطرنشان کرد: رونمایی از سند رسمی « تعهد به بیع» از جمله برنامه های ما در هفته قوه قضائیه است که به منظور کاهش این ورودی و پیشگیری از جرائم تفاهم نامه و برای اعتبار بخشی اقدام به تنظیم سند رسمی تعهد به بیع کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سند به منظور جلوگیری از بنگاه های املاک است که اسناد عادی در دفاتر خود قراردادهایی را تنظیم می کردند که همین امر باعث افزایش ورودی دستگاه های قضائیه شده بود.

دهشیری بیان کرد: وی افزود: با این اقدام حدود 25 درصد دعاوی دستگاه قضا در زمینه اسناد و املاک کاهش پیدا می کند و در آن هزینه پرداختی توسط طرف های قرارداد یک پنجم میزان پرداختی در بنگاه ها است.

وی افزود: ما به بنگاه های املاک هشدار می دهیم که به طرح دلالی و معامله گری خود بپردازند و به تنظیم اسناد عادی نپردازند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد دادگستری یزد سند رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد