Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نظارت و کنترل اصلی آقای منصوری برعهده پلیس رومانی بوده، گفت: در مکاتبات خواستیم با توجه به تحت‌ نظر بودن متهم برایمان توضیح دهند که چه اتفاقی برای آقای منصوری روی داده است. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار هادی شیرزاد در گفت‌وگوی خبری درباره مرگ غلامرضا منصوری در کشور رومانی اظهار کرد: زمانیکه برای یک متهم اعلان قرمز صادر شود، دادگاه کشوری که متهم در آن حضور دارد، زمانی برای محاکمه شخص مدنظر و برا اساس مستندات کشور درخواست‌کننده اعلان قرمز، تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی تصریح کرد: نوبت دادگاه آقای غلامرضا منصوری نیز در تاریخ 22 تیر تعیین شده بود.

وی خاطرنشان کرد: متهمی که برایش اعلان قرمز صادر شده، تحت نظر پلیس و قوه‌ قضائیه آن کشور قرار خواهد داشت. همچنین متهم یا باید بازداشت شود و به زندان بروند یا اینکه تحت‌الحفظ قرار داده شده و ممنوع‌الخروج شود.

این مقام انتظامی افزود: درباره آقای منصوری با توجه به شرایط کرونایی، حکم قاضی رومانی مبنی بر بازداشت وی در زندان نبود و برای ما نیز در نامه‌ای اعلام کردند که تا تاریخ برگزاری دادگاه، زیرنظر پلیس و قوه‌قضائیه خواهد بود و ممنوع‌الخروج است.

شیرزاد متذکر شد: دو مدل مذکور در تمام کشورها مرسوم است و کشور رومانی مدل دوم را برگزید؛ البته ما در مکاتبات خواستیم با توجه به تحت‌ نظر بودن متهم برایمان توضیح دهند که چه اتفاقی برای آقای منصوری روی داده که باعث مرگ وی شده است.

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نظارت و کنترل اصلی آقای منصوری برعهده پلیس رومانی بوده، یادآور شد: منتظریم تا شرح ماوقع حادثه برای ما ارسال شود تا با هماهنگی قوه‌قضائیه سایر اقدامات را انجام دهیم.

درخواست پلیس ایران برای اعزام تیمی به رومانی برای بررسی علت مرگ "غلامرضا منصوری"رئیس پزشکی قانونی: تا بررسی جسد منصوری نمی‌توان درباره علت دقیق مرگ نظر داد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دادگاه مفاسد اقتصادی مفاسد اقتصادی قوه قضائیه پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگاه مفاسد اقتصادی مفاسد اقتصادی قوه قضائیه پلیس دادگاه مفاسد اقتصادی مفاسد اقتصادی قوه قضائیه پلیس غلامرضا منصوری آقای منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.   سردار احمد نگهبان افزود: در بررسی یکی از سرقت‌ها در خیابان شهید نقیبی فر، مشخص شد سارقان در نبود صاحبخانه، همه وسایل و حتی تأسیسات خانه را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده اند.   این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق صحنه جرم و با توجه به سرنخ‌های به جامانده، سرانجام یکی از متهمان را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعداد زیادی از اموال مال باخته‌ها را کشف کردند.   سردار نگهبان افزود: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شهرک سیدی با همدستی یکی از دوستانش و فروش اموال مسروقه به دو مالخر، اعتراف کرد.   وی گفت: در ادامه این عملیات با دستگیری همدست متهم و دو مالخر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل پنج عدد شیرآلات اهرمی، بیش از ۵۰ عدد کلید و پریز، دو عدد ساعت مچی، پنج عدد ادکلن، چهار کیسه برنج، بیش از ۵۰ قلم ظروف آشپزخانه، دستگاه سرخ کن، توستر، چرخ گوشت و آبمیوه گیری کشف کردند و به مال باخته‌ها تحویل دادند.   جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی