Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@22:22:22 GMT

پاکسازی مناطق آلوده مرکز مازندران جدی گرفته شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۶۹۶

پاکسازی مناطق آلوده مرکز مازندران جدی گرفته شود

به گزارش خبرآنلاین از ساری : عباس علی رضایی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری، خواستار هم‌افزایی و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله قاطع و فراگیر با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد شد و اظهار داشت: در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳۸۰۰ نفر از بهترین فرزندان این جامعه به شهادت رسیدند و ۱۲ هزار نفر جانباز شدند ولی همچنان شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم و همه باید تلاش کنیم تا مبارزه با مواد مخدر به دغدغه عمومی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ساماندهی سه منطقه آسیب‌زا و آلوده در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد تا دستگاه‌هایی که در حوزه بهسازی و پاکسازی این مناطق نقش و وظیفه دارند در اسرع وقت به تکالیف و وظایف خود عمل کنند.

رضایی با اشاره به پنجم تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: ایران اسلامی در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ضربه زدن به بنیان اقتصادی قاچاقچیان همیشه در صحنه بوده و برای حراست و حفاظت از سلامت آحاد جامعه همچنان محکم و استوار در مقابل سوداگران مرگ ایستاده است.

وی بیان کرد: همه مردم باید با آثار زیانبار این بلای خانمانسوز آشنا شوند و برای پیشگیری باید به نقش بخشداران و دهیاران نیز توجه کرد و باید به جایی برسیم که در هر خانواده یک نفر نقش مقابله با مواد مخدر را به عهده بگیرد.

۴۶

کد خبر 1401403

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده

اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

او افزود: قرار است سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شوند که از این سه کاروان، شامل دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شوند.

اسماعیلی گفت: کسانی به این سفر اعزام می‌شوند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

او افزود: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه