Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون به همراه زنیتی ها پس از حدود 13 به میدان خواهد رفت. آخرین دیدار آنها پیش از آغاز قرنطینه، با هت تریک مهاجم ایرانی به پایان رسید و او حالا به خوبی می داند چشم های زیادی امشب او را تعقیب خواهند کرد.

طرفداری – از بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم زسکا مسکو باید از زنیت سن پترزبورگ پذیرایی کنند، دیداری که قطعا برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، یک بازی مهم به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که درخشش سردار در آن می توان به روند موفقیت و البته انتقال او به تیمی بزرگتر کمک شایانی بکند.

 

پس از حدود 13 هفته تعطیلی، سردار آزمون و زنیتی ها به میدان خواهند رفت. دیداری که آمادگی بازیکنان در آن می تواند عملکرد آنها در دوران قرنطینه و شیوع ویروس کرونا را به طول کامل نشان دهد. البته در هفته های اخیر تصاویر و اخبار فراوانی مبنی بر تمرینات تیم زنیت مخابره می شد و کاملا پیداست صدرنشین لیگ روسیه نمی خواهد در فاصله هشت هفته تا پایان بازی های لیگ برتر روسیه به هر دلیلی قهرمانی را از دست بدهد.

 

 

آخرین دیداری که زنیتی ها در آن حضور پیدا کردند را می توان یکی از بهترین بازی های تاریخ حضور سردار آزمون در روسیه دانست. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مهمترین بازیکن حاضر در میدان بود و علاوه بر ثبت هت تریک در آن بازی، یک پاس گل نیز برای مهاجم دیگر تیمش مهیا کرد تا در نهایت عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد و نقش غیرقابل انکاری در برد هفت بر یک برابر اورال ایفا کرد. سردار ایرانی زنیت حالا بیشتر از سه ماه که از آن دیدار گذشته، برای اولین بار در شروع مجدد لیگ برتر روسیه به میدان خواهد رفت تا پاسخگوی توقع بالای هواداران خود و زنیت سن پترزبورگ باشد.

 

بازی رفت دو تیم زنیت و زسکا را هم می توان یکی از زیباترین بازی های این فصل لیگ روسیه دانست. دیداری که البته در پایان با درخشش و تیر خلاص سردار آزمون همراه بود. در آن بازی که به میزبانی زنیتی ها برگزار می شد نیمه اول با دو گل به سود تیم مهمان به پایان رسید اما توفان زنیتی ها در نیمه دوم اتفاق افتادو توفانی عجیب و غریب که در پنج دققه اتفاق افتاد و سه بار دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در نهایت این زنیتی ها باشند که بتوانند برابر زسکا با یک بازی عجیب به برتری برسند. سردار آزمون در آن دیدار توانست گل سوم را به ثمر برساند و به نوعی تیر خلاص را به حریف وارد کند.

 

 

اصلی ترین رقیب سردار برای رسیدن به عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر روسیه بازیکن کناری وی در سن پترزبورگ است. آرتم ژیوبا که تعدادی از گل های خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه با پاس های سردار به ثمر رسانده است این روزها در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد. او تاکنون توانسته 13 گل به ثمر برساند و با سه گل بیشتر از سردار، عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر روسیه را یدک می کشد. سردار در دیدار امشب می تواند در صورت کمی خوش شانسی اختلاف خود را با وی کم کند. نکته جالب اینکه در جدول بهترین گلسازی های تیم زنیت سن پترزبورگ، باز هم سردار پشت سر ژیوبا قرار دارد.

 

 

آخرین دلیل برای اهمیت دیدار امشب سن پترزبورگ نیز به چشم هایی است که بازی سردار ایرانی را پیگیری می کند بر می گردد. در هفته های اخیر حرف و حدیث های فراوانی درباره پیشنهادهایی جذاب و هیجان انگیز به سردار آزمون به گوش می رسید و طبیعتا ایجنت ها و باشگاه هایی که به دنبال مهاجم تیم ملی ایران هستند دور جدید بازی های لیگ برتر روسیه را کاملا تحت نظر خواهند داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر روسیه سردار آزمون سن پترزبورگ زنیتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس