Web Analytics Made Easy - Statcounter

گسترش افسار گسیخته کرونا در هند همچنان ادامه دارد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت این کشور تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به مرز ۴۰۰ هزار نفر رسیده است. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، دولت هند به صورت رسمی آمار مبتلایان به کرونا را 396 هزار و 661 نفر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت بهداشت هند تاکنون 12791 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در هند جان خود را از دست داده اند و نحوه گسترش این بیماری موجی از نگرانی ها را در این کشور به وجود آورده است.

از سوی دیگر بیشتر شهرهای هند با کمبود شدید بیمارستان مواجه هستند و حتی افرادی که در بیمارستان ها بستری شده‌اند به امکانات پزشکی مورد نیاز خود دسترسی ندارند.

مشکلات شدید اقتصادی باعث شده تا دولت هند نتواند برای اعمال قرنطینه بر مردم این کشور فشار وارد کند و اجرای قرنطینه در شهرهایی مانند دهلی نو رسما منتفی شده است.

دولت هند از مردم این کشور خواسته با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک مانع شیوع بیشتر بیماری کرونا شوند ولی باز بودن بازارها تجمعات سنگین را نیز در پی داشته است.

این درحالی است که همزمان با تسهیل قرنطینه در هند تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور افزایش چشمگیری داشت و تنها طی یک روز گذشته 1085 نفر از بیماران هندی جان خود را از دست داده‌اند.

پیش از تسهیل قرنطینه هند به خوبی موفق به کنترل بیماری کرونا شده بود و تعداد بیماران در این کشور نسبتا کم بودند ولی از زمانی که قرنطینه تسهیل شده و مانند گذشته نظارتی روی آن وجود ندارد تعداد بیماران در هند 6 برابر شده است.

دیده بان حقوق بشر: استفاده ابزاری هند از تجاوز زنان کشمیری علیه آزادی‌خواهان افزایش یافته استتعداد قربانیان ویروس کرونا در هند به 10 هزار نفر رسیدفعال اجتماعی هندی خواستار مسدود شدن کمک‌های مالی خارجی به احزاب مسلمان شد

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند کرونا در هند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد

حسن آذریان مدیر شبکه دامپزشکی تایباد گفت: تعداد ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ زنده از طریق مرز زمینی دوغارون، به مقصد هرات افغانستان صادر شد.

وی افزود: این تعداد جوجه شترمرغ، اولین محموله دامی صادراتی در سال جاری بود که مقصد افغانستان ارسال شد.

مدیر شبکه دامپزشکی تایباد ادامه داد: این پرندگان از مبدا شهرستان خواف بارگیری شده بودند و پس از انجام آزمایش‌های دامپزشکی در مرکز قرنطینه دامی مرز دوغارون به کشور مقصد منتقل شدند.

آذریان بیان کرد: مراکز قرنطینه دامی در مبادی مرزی وظیفه نظارت و پایش، صدور گواهی حمل و مجوز ترخیص، آزمایش و نمونه گیری محمولات صادراتی، وارداتی و ترانزیتی را دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه مرز دوغارون تایباد در محل ورود و خروج حجم بالایی از انواع محمولات قرار دارد؛ مرکز قرنطینه این مرز زمینی نقش بسزایی را در پدافند غیرعامل، امنیت زیستی و جلوگیری از ورود بیماری‌های دامی به کشور دارد.

مدیر شبکه دامپزشکی تایباد خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی در صادرات، واردات و ترانزیت ضابطه‌مند فرآورده‌های دامی و حیوانی در مرز دوغارون وجود ندارد و در سال گذشته بیش از ۱۰ محموله شامل جوجه زنده مرغ، تخم مرغ، دارو و مکمل دامی، پودر گوشت، خوراک آبزیان و نهاده طیور به افغانستان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون