Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:13:00 GMT

بازار سهام آمریکا به یک حباب بزرگ تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۰۷۶۹

بازار سهام آمریکا به یک حباب بزرگ تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، مایکل پنتو، مدیر و مؤسس شرکت استراتژی سهام پینتو، در مصاحبه با برنامه «بوم باست» راشاتودی گفت که بانک مرکزی آمریکا به نوعی مالک بازار سهام این کشور است که در حال حاضر مانند حبابی عظیم می‌باشد.

پینتو گفت: این اتفاقی است که رخ داده است: با برنامه عظیم چند تریلیون دلاری خرید اوراق قرضه دولتی و شخصی توسط بانک مرکزی آمریکا برای تزریق نقدینگی به بازار و تقویت رونق اقتصاد آسیب دیده از پاندمی کرونا، فدرال‌رزرو حالا مالک بازار اوراق قرضه، بازار اوراق شهرداری‌ها، اوراق شرکتی، اوراق قرضه بلااستفاده و سایر اوراق است و به طور نیابتی مالکیت بازار املاک و بازار سهام آمریکا را هم به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این بازارها به حبابی عظیم تبدیل شده‌اند.

او گفت: فدرال‌رزرو در این دام گرفتار شده است و دیگر هرگز نمی‌توانند ترازنامه خود (دارایی‌های اوراق بانک) را سبک کنند. این دارایی‌ها فقط بیشتر و بیشتر خواهد شد تا در نهایت این حباب متورم منفجر شود… ما باید خیلی نگران باشیم.

کد خبر 4953397

منبع: مهر

کلیدواژه: فدرال رزرو اوراق قرضه آمریکا بورس ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار قیمت نفت تولید نفت نهاده های دامی عبدالناصر همتی سازمان امور مالیاتی مالیات لوازم خانگی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد