Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@02:22:17 GMT

رفع ایرادات در مدل‌های جدید تویوتا CH-R

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۰۹۲

رفع ایرادات در مدل‌های جدید تویوتا CH-R

تویوتا CH-R از محصولات ساختارشکنانه جدید کمپانی تویوتا محسوب می‌شود که به نظر برای جذب مشتریانی بیشتر از طیف جوان طراحی و ساخته شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تویوتا CH-R از محصولات ساختارشکنانه جدید کمپانی تویوتا محسوب می‌شود که به نظر برای جذب مشتریانی بیشتر از طیف جوان طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شد، در سال ۲۰۱۷ میلادی به تولید انبوه رسید و از نظر تویوتا یک کوپه نسبتا بلند محسوب می‌شود. CH-R در ابتدای رونمایی و عرضه چنان هیاهویی به پا کرد که همه کارشناسان و حتی مدیران خود تویوتا را غافلگیر کرد. اما در ادامه نتوانست توقعات را در بازار برآورده کند و فروش خوبی برای کمپانی سازنده‌اش به ارمغان بیاورد. از دلایل عدم موفقیتش می‌توان به ضعف قوای فنی آن اشاره کرد؛ چیزی که قاعدتا کاربران از تویوتا انتظار نداشتند. هرچند طراحی ظاهری خودرو بسیار چشم‌گیر و جالب توجه بود و واکنش‌های اولیه مواجهه با آن نیز بیشتر تحت تاثیر این طراحی ظاهری خاص بود. بر همین اساس تویوتا سعی کرد تا با ارائه تریم‌های متفاوت از CH-R در سال ۲۰۱۹ کمی از نارضایتی مشتریان کم کند. 

۳ تریم جدید و ارزان‌تر تویوتا CH-R مدل ۲۰۱۹

تریم‌هایی که تویوتا برای CH-R تولید ۲۰۱۹ معرفی کرده، شامل مدل پایه (LE)، مدل لیمیتد و مدل میانی (XLE) می‌شوند. تفاوت عمده نسخه‌های جدید ارائه شده قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به قبل است. در حقیقت تویوتا CH-R مدل ۲۰۱۹ را ۱۵۰۰ دلار ارزان‌تر می‌فروشد. در هر ۳ نسخه نیز صفحه‌ نمایش ۸ اینچی و اپل کارپلی دیده می‌شود. پیشرانه ۱.۲ لیتری از CH-R حذف شده و این 3 تیپ با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری که توان تولید ۱۴۴ اسب‌بخار قدرت دارد، تولید می‌شوند. همچنین گیربکس CVT این موتور را تکمیل می‌کند. نسخه پایه خودرو دارای شیشه جلوی آکوستیک، دی‌لایت‌های ال‌ای‌دی و رینگ‌های ۱۷ اینچی است. آینه وسط در این مدل قابلیت تیره‌شوندگی خودکار (فتوکرومیک) دارد، مانیتور ۴.۲ اینچی پشت فرمان و سیستم تهویه مطبوع 2 کاناله نیز از امکانات رفاهی آن هستند. تجهیزات ایمنی این تیپ نیز شامل مواردی همچون هشدار خروج از خطوط، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار برخورد با عابر و تنظیم خودکار نور چراغ‌ها می‌شود. نسخه میانی علاوه بر این امکانات، از هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک، آینه‌های برقی جمع‌شونده و استارت دکمه‌ای برخوردار است. رینگ‌ها در این نسخه ۱۸ اینچی هستند و در داخل کابین علاوه بر تریم پیانو بلک، شاهد فرمان چرمی هم هستیم. اما نسخه نهایی و لیمیتد که در واقع مدل فول آپشن تویوتا CH-R مدل ۲۰۱۹ محسوب می‌شود، دارای سنسور باران، گرم‌کن صندلی‌های جلو و مه‌شکن‌های ال‌ای‌دی است. روکش صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی پیشرفته ANTION3 نیز از دیگر ویژگی‌های این تیپ است. لازم به ذکر است که مدل‌های موجود از این خودرو در ایران تولیدات ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند و متاسفانه به دلیل اعمال تحریم‌ها در حال حاضر واردات این خودرو در ایران متوقف شده است. تیپ‌های وارد شده از CH-R به کشور شامل لانژ، استایل و آیکون می‌شود. برای بررسی بیشتر این تیپ‌ها می‌توانید به https://divar.ir/ مراجعه کنید.

قیمت همچنان بالا

یکی از موارد گلایه کاربران و کارشناسان به تویوتا در رابطه با ‌CH-R قیمت بالای این خودرو است. هموطنان تویوتا مانند نیسان و مزدا نسخه‌های مشابه CH-R مانند جوک و CX-3 را حدود ۴ یا ۵ هزار دلار ارزان‌تر ارائه می‌کنند. در حالی که آپشن‌ها و تجهیزات و مشخصات فنی آن‌ها در مقایسه با CH-R تفاوت چندانی ندارد. از نظر کیفیت ساخت نیز مزدا و نیسان تقریبا هم‌سطح تویوتا هستند. حال در نظر بگیرید این اعتراض در ایران به دلیل قیمت‌گذاری غیر معقول ایرتویا بسیار شدیدتر هم است. تویوتا که در ایران با 2 موتور هیبریدی و ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر و در دو نسخه تک و 2 دیفرانسیل ارائه شده است، در حال حاضر (اردیبهشت 1399) با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای نسخه‌های هیبریدی و ۹۰۰ میلیون برای نسخه‌های بنزینی خرید و فروش می‌شود. اگر در تویوتا CH-R دیوار بیشتر بررسی کنید متوجه می‌شوید که این خودرو به دلیل همین قیمت بالا، خرید و فروش چندانی ندارد و با وجود علاقه کاربران ایرانی به برند تویوتا و مخصوصا شاسی‌بلندهای آن، این مدل تویوتا بازار گرمی را تجربه نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تویوتا CH R محسوب می شود تویوتا CH R ارزان تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)